10هزار حادثه دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان های جنوبی کشور/ ادامه امدادرسانی در 4 استان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به تداوم امدادرسانی در 4 استان سیل زده کشور گفت: امدادگران این جمعیت در 4 سال گذشته به بیش از 10 هزار نفر حادثه دیده خدمات رسانی کرده اند. روز

به گزارش هنر مدرسه؛ محمودی – رییس سازمان امداد هلال احمر گفت: از 27 فروردین تا ساعت 5:30 بامداد 31 فروردین، استان های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار آبگرفتگی شدند و نیاز به اورژانس داشتند. .

وی در ادامه گفت: در این مدت به 10 هزار و 637 نفر با انجام 85 عملیات امدادی، یک هزار و 251 نفر اسکان اضطراری و 193 نفر به مناطق امن منتقل شده اند.

محمودی با بیان اینکه 262 تیم عملیاتی با 1051 امدادگر در عملیات امدادرسانی به سیل جنوب کشور شرکت کردند، افزود: 132 واحد مسکونی و 3 کانکس اورژانس با همکاری و تلاش امدادگران تخلیه آب شده است. 80 چادر در شهرستان جاسک برای اسکان سیل زدگان برپا شده است.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، فرش، نایلون و غیره، 1534 بسته غذایی نیز بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، امدادرسانی در 4 استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "10هزار حادثه دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان های جنوبی کشور/ ادامه امدادرسانی در 4 استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "10هزار حادثه دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان های جنوبی کشور/ ادامه امدادرسانی در 4 استان"، کلیک کنید.