پایان یزدانی ـ قاسم پور/ شبح ولاسکو و اولین استقلالی اقتصادی!

امروز رویدادهای زیادی در ارتباط با ورزش ایران و جهان رخ داد که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش هنر مدرسه، گل های لیونل مسی اینترمیامی را به صدر جدول MLS رساند.

در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا، بازی ای برگزار شد که اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی قاطعانه به پیروزی برسد. اینتر میامی که میهمان نیوانگلند بود 4-1 پیروز شد. مسی با زدن دو گل و پاس گل به لوییس سوارز بهترین بازیکن و ستاره بازی بود.

صفحه: حضور روح ولاسکو را حس نمی کنم / صداقت موسوی و غفور را تحسین می کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ورزش چیزی به نام معجزه وجود ندارد. کار ما آسان نیست و این چالش فقط برای ما نیست، کشورهای دیگر هم می دانند که باید در ورزش خود بهتر عمل کنند و این تلاش نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. پایز همچنین گفت: در ورزش هیچکس نمی تواند قول بدهد، ما انسان هستیم و نمی توانیم قول بدهیم، قول می دهم تمام تلاشم را بکنم و تمام تلاشم را خواهم کرد.

سید چهار ایران سید اولین جام جهانی فوتسال/افغانستان

فوتسال ایران در قرعه کشی جام جهانی که ماه آینده در سمرقند برگزار می شود مقام اول را از آن خود می کند.

ازبکستان به عنوان میزبان دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال معرفی شد. این دوره از بازی ها از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 (24 سپتامبر تا 15 اکتبر) برگزار می شود و 24 تیم در آن شرکت خواهند کرد. طبق اعلام مسیولان جام جهانی فوتسال، بخارا، تاشکند و اندیجان میزبان جام جهانی 2024 خواهند بود.

یزدانی – قاسم پور; شاید هیچوقت!

شنیده ها حاکی از آن است که رویارویی حسن یزدانی و کامران قاسم پور برای حضور در المپیک پاریس انجام نمی شود. حسن یزدانی پس از 6 ماه دوری از میادین به دلیل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است برای دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو بپیوندد.

بر اساس برنامه آماده شده و اصرار کادر فنی تیم ملی، یزدانی به مسابقات رده بندی در بوداپست مجارستان می رود و در یک رویداد برون مرزی تست می گیرد و کادر فنی از وضعیت او مطلع می شود.

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص می شود.

اولین جلسه هیات مدیره استقلال ایران امروز (یکشنبه) در پی خرید 85 درصدی سهام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال قهرمانی آسیا شد.

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و موفق شد برای سیزدهمین بار در سال 2024 با نتیجه 4 بر یک قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شود.

سعید احمد عباسی آقای گل فوتسال آسیا شد

این مهاجم تیم فوتسال ایران با به ثمر رساندن هشت گل عنوان آقای گل جام ملت های فوتسال آسیا را از آن خود کرد.

سعید احمد عباسی سرپرست تیم ملی فوتسال ایران به عنوان آقای گل جام ملت های آسیا 2024 انتخاب شد. احمد عباسی در دیدار فینال مقابل تایلند گل دوم شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساند که با نتیجه 4 بر یک تیم ملی ایران به پیروزی رسید.

احمد عباسی بهترین بازیکن جام ملت های فوتسال آسیا و بکیر محمدی بهترین دروازه بان شدند.

مهاجم تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن این جام انتخاب شد. سعید احمد عباسی سرپرست تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت های فوتسال 2024 آسیا انتخاب شد.

سعید احمد عباسی که از بازیکنان باتجربه تیم ملی است یکی از بازیکنان مسلط ایران در این مسابقات بود و توانست 8 گل از جمله یک گل در دیدار فینال و 4 گل در این مسابقات به ثمر برساند. -1 برد مقابل تایلند.

تعیین مسیولیت رسمی حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد که حسن یزدانی به مسابقات مجارستان می رود و در صورت وضعیت مناسب راهی المپیک می شود. فدراسیون کشتی اعلام کرد: با توجه به قهرمانی و کارنامه پرافتخار آقای حسن یزدانی و به دلیل جراحی سنگین شانه، تصمیم کادر فنی در خصوص انتخاب وزن 86 کیلوگرم به شرح زیر اعلام می شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان یزدانی ـ قاسم پور/ شبح ولاسکو و اولین استقلالی اقتصادی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان یزدانی ـ قاسم پور/ شبح ولاسکو و اولین استقلالی اقتصادی!"، کلیک کنید.