برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه بان مانع از گلزنی سردار شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه ، در دیدار معوقه هفته سی و دوم سری آ ایتالیا عصر پنجشنبه از ساعت 21:30 تیم های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری رم به پایان می رسد. . 2:1 تمام شد.

یازده روز پیش بازی این دو تیم طبق برنامه در حال برگزاری بود که ایوان ایندیکا ستاره رم در دقیقه 71 ناگهان از هوش رفت. در حالی که همه نگران سکته قلبی این بازیکن بودند، بازی ناتمام ماند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که درباره این بازی تصمیم گیری خواهد کرد. ،

در نهایت اعلام شد که بازی از ابتدا از سر گرفته نمی شود، بلکه از همان جایی که متوقف شده بود و با همین نتیجه، تیم میزبان را با تساوی یک بر یک پیش انداخت، اما بازی را به تساوی کشاند. دقیقه 64 روملو لوکاکو

نکته قابل توجه اینکه سردار آزمون در دیدار نیمه نهایی دو تیم حتی در لیست رم نبود اما در این بازی در ترکیب رم به میدان رفت.

آزمون در دقیقه 84 صاحب یک موقعیت عالی شد و زمانی که توپ در اختیار مدافع حریف قرار گرفت، توانست به سرعت پرس کند و در موقعیت تک به تک توپ را از حریف جدا کند اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه 5+90 «برایان کریستانته» موفق شد گل پیروزی رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «دی روسی» به پایان برسد.

برتری رم در دیداری عجیب/ دروازه بان مانع از گلزنی سردار شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه بان مانع از گلزنی سردار شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه بان مانع از گلزنی سردار شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.