بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 38

در ادامه برنامه پایش میدانی نظارت بر عملکرد دادسرا و نحوه خدمت رسانی به مردم، دادستان عمومی و انقلاب تهران و بی پلاب از دفاتر 38 دادسرای ناحیه تهران بازدید کرد.

به گزارش هنر مدرسه، علی صالحی صبح امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت 1403) ضمن حضور در دادسرای ناحیه 38 با قضات و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان نحوه عملکرد این مجموعه و نحوه برخورد با دستگاه قضایی قرار گرفت. موارد و توصیه ها و تذکرات لازم را به کارمندان و مسیولان دادسرا داد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف دادسرا بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی های قضایی با دقت تاکید کرد.

صالحی ضمن دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری بر کاهش مدت پرونده ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های آرشیو تاکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا پرداخت و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی تمام تلاش خود را بکار گیرند و به ارباب رجوع احترام بگذارند.

دادستان تهران در دیدار حضوری با مددجویان دادسرا پس از استماع اظهارات و مطالبات مردمی دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن تبریک و قدردانی رییس کل دادگستری از همکاران قضایی و اداری چند تن از نیروهای بازپرسی دادسرای ناحیه 38 تهران که شعب آنها بر اساس شاخص ها عملکرد بهتری داشتند. برنامه عملیاتی دادستانی؛ لوح تقدیر اعطا شد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 38" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 38"، کلیک کنید.