کاهش 9.5 درصدی مرگ در تصادفات نوروز 1403/ تاثیر مثبت افزایش نرخ جرایم در بهبود عملکرد رانندگان

رییس پلیس راه فرازه گفت: قربانیان حوادث رانندگی در ایام نوروز 1403 حدود 9.5 درصد کاهش یافت.

به گزارش هنر مدرسه، سردار سید تیمور حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از بهورزان نوروزی 1403 که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک دستگاه های اجرایی تعداد را کاهش دهیم. مجروح و کشته در حوادث رانندگی.

وی به آمار تلفات تصادفات در ایام نوروز بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی اشاره کرد و افزود: امسال در ایام نوروز 14.3 درصد کاهش مرگ و میر تصادفات جاده ای و 9.4 درصد کاهش در فوت شهری را شاهد بودیم. تصادف جاده ای داشتیم

حسینی وضعیت تلفات تصادفات جاده ای در اواسط دهه 80 را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: با اقدام گسترده دستگاه های اجرایی در حوزه راه، خودرو و قوانین و مقررات تا سال 95 شاهد کاهش فوتی های تصادفات جاده ای بوده ایم. و سال 96 اما وضعیت به حالت قبل برگشت و متاسفانه سال گذشته نیز سالانه 20 هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرازا افزایش آمار جرایم رانندگی را در بهبود عملکرد کاربران و رفتار ترافیکی موثر ارزیابی کرد و گفت: عناصر موثری را برای کاهش تصادفات، جراحات و فوتی ها شناسایی کرده ایم و می دانیم چه اقداماتی باید انجام شود. جاده ها و وسایل نقلیه در مناطق مختلف گرفته شده است.

وی با تاکید بر نقش عنصر انسانی در بروز حوادث گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که از حوادث و حوادث جلوگیری کنیم تا بار کار نظام سلامت، دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی افزایش نیابد.

حسینی با اشاره به مجروح شدن سالانه بیش از 500 هزار نفر در حوادث رانندگی خاطرنشان کرد: در یک سناریوی خوش بینانه 10 درصد از این مجروحان از کار افتاده و از کار افتاده می شوند که بار سنگینی بر دوش دستگاه های امدادی از جمله بهزیستی است. بنابراین، باید اقدام مشترک و تفکر مشترک برای اصلاح رفتار کاربر و علل انسانی تصادفات وجود داشته باشد.

رییس پلیس راهور فرجا با اشاره به نیازهای اولیه هر انسان آب و هوا، غذا، بهداشت، سرپناه و ارتباطات گفت: همکاری پلیس راهو و وزارت بهداشت می تواند در تامین سلامت جامعه موثر باشد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 9.5 درصدی مرگ در تصادفات نوروز 1403/ تاثیر مثبت افزایش نرخ جرایم در بهبود عملکرد رانندگان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 9.5 درصدی مرگ در تصادفات نوروز 1403/ تاثیر مثبت افزایش نرخ جرایم در بهبود عملکرد رانندگان"، کلیک کنید.