کاهش 25 درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی در روزهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه از آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از تردد نزدیک به 215 هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان خبر داد.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی 1403، تعداد 646 دستگاه اتوبوس و 10هزار و 929 دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی 5 پایانه مرزی دارد و کریدور ارتباطی کشور با اروپا است، تصریح کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از 85 هزار تردد مسافر و تردد 5444 سواری ایرانی و خارجی در رتبه اول ترددها قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تمامی پایانه های مرزی آذربایجان غربی بصورت فعال آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان در مجموع با تردد 63 مسافر و 199دستگاه اتوبوس و تردد 4315سواری ایرانی و خارجی در رتبه دوم ترددهای نوروزی مرزی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی سرو با تردد 27هزار و 422نفر، پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ بر 26 هزار نفر و کیله سردشت با تردد 3769 نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

دست نشان اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 147 هزار و 895 مسافر در قالب 22 هزار و 54 سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی جابه جا شدند که میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت زمان سال گذشته 24.89درصد کاهش داشته همچنین تعداد سفر نیز 14.06 درصد روند کاهشی را نشان می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 25 درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی در روزهای نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 25 درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی در روزهای نوروزی"، کلیک کنید.