پیکر 2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

هنر مدرسه:

سیدمحمدمهدی سجادی گفت: گزارش غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان شامگاه سوم اردیبهشت ماه برای امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: به دلیل جاری شدن سیل و بسته شدن راه، تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سرابان با تجهیزات سیل به منطقه اعزام شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت سیلاب در منطقه، پس از 20 ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با کاهش آب در منطقه، اجساد جان باختگان 2 کودک 10 و 13 ساله از رودخانه ماشکید نجات یافتند و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرماندار نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان نیز گفت: پس از چندین روز جستجو برای یافتن 2 کودک مفقود شده در این شهرک، اجساد بی جان این 2 کودک پس از غرق شدن در آب توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

غلامحسین امینی رعد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مفقود شدن 2 کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز در تاریخ 02/02/1303 با حضور تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و مدیریت عشایری. نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از اولین ساعت گزارش مفقودی در صحنه حضور یافته و عملیات جستجو و نجات را آغاز کرده اند.

وی در ادامه گفت: در این عملیات از تمامی امکانات مانند قایق، کوادکوپتر، تور استفاده شد و کل منطقه تحت نظر بود.

والی نیمروز با اشاره به اینکه شامگاه گذشته علیرغم تلاش های فراوان و حضور چندین پهپاد در منطقه، متاسفانه وقوع طوفان شدید مانع پرواز پهپادها شد و گفت: صبح امروز با کمک پهپادهای ارتش به دلیل آماده سازی آماده باش. بررسی شرایط جوی مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع شهرستان زابل موظف به مدیریت یک واحد در تمامی شهرستان های منطقه سیستان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر 2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر 2 کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد"، کلیک کنید.