ناکامی «امباپه» برابر بارسلونا/ اتلتیکو نیمی از راه صعود را رفت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه ، در دو دیدار باقی مانده از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا و پری سن آلمانی آنها در پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسلونا به پایان رسید. دیداری دیگر با هم تیمی ها اتلتیکو مادرید دورتموند موفق شد با نتیجه 2-1 از سد این تیم عبور کند.

* پری سن آلمانی 2- بارسلونا 3

برگزارکننده این نشست پری سن آلمانی دانش آموزان را بگیر لوییس انریکه مقابل شاگردان جاوی آنها به تیم بارسلونا رفتند. بارسلونا در این دیدار در گل اول موفق بود رافینیا به دلیل تسویه کامل دروازه ممنوعیت پری سن آلمانی او ساخته شده بود تا از حریفانش پیشی بگیرد و تیمش را پیروز به رختکن بفرستد.

اما با شروع نیمه دوم پری سن آلمانی طوفانی به راه افتاد و عثمان 2 گل متوالی به ثمر رساند دمبله در دقیقه 48 ویتینا او در دقیقه 51 تیم میزبان را 2-1 پیش انداخت.

اما اینجا کار تمام نشده، حالا نوبت به دانش آموزان رسیده است جاوی بازی نتیجه و اولین بازگشت بود رافینیا او سپس در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند آندریاس کریستنسن او بارسلونا را با نتیجه 3-2 مقابل کار یاران هدایت کرد کیلیان امباپه بازی برگشت خیلی سخت خواهد بود.

* اتلتیکو مادرید 2- دورتموند یک

در این جلسه دکتر اتلتیکو مادرید اسپانیا میزبان دورتموند و آلمان است رودریگو دی پل زود و بعد از اشتباه روی دروازه در دقیقه چهارم بازی موفق شد ممنوعیت و مدافع دورتموند پشت محوطه جریمه توپ را گرفت و اولین گل “شاگردان دیگو” را به ثمر رساند. سیمیونبدست آوردن

در دقیقه 32 خط دفاعی دورتموند باعث شد تا تیم دورتموند اشتباه کند و توپ به آنتوان گریزمان رسید و او با پاس عالی سامویل گفت: لینواو را در موقعیت گلزنی قرار دهید تا در نیمه اول بازی را با نتیجه 2-0 برنده شود اتلتیکو مادرید سرامدن

در دقیقه 81 اما سباستین هالراو موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا بازی با نتیجه 2-1 و به امید شاگردان به پایان برسد.ادین ترزیچ» بیشتر برای بازی برگشت در آلمان.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناکامی «امباپه» برابر بارسلونا/ اتلتیکو نیمی از راه صعود را رفت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناکامی «امباپه» برابر بارسلونا/ اتلتیکو نیمی از راه صعود را رفت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.