مصدومیت 11 نفر در تصادف پژو و پراید در فولادمحله شهمیرزاد

هنر مدرسه/ سمنان بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با پراید 11 نفر از سرنشینان این دو خودرو مجروح شدند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یکم فروردین گفت: این حادثه رانندگی بعدازظهر چهارشنبه در محله شهمیرزاد فولاد رخ داد.

وی همچنین گفت: این حادثه جاده ای در تقاطع منطقه حفاظت شده پرو از شهمیرزاد به فولاد محله رخ داد.

وی از اقدامات به موقع امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد و خاطرنشان کرد: به محض اطلاع اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی سمنان تیم های پزشکی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: در این حادثه که در ساعت 12 و 45 دقیقه و 22 دقیقه به اورژانس استان اعلام شد، یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه پراید برخورد کرد و متاسفانه تمام مسافران مجروح شدند.

یحیایی تعداد مجروحان این حادثه را 11 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: 10 نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و یک نفر نیز در محل مداوا شد.

وی با اشاره به اعزام چند دستگاه آمبولانس و بالگرد از دانشگاه علوم پزشکی سمنان به محل حادثه گفت: بر اساس نظر تیم فوریت های پزشکی دو مصدوم این حادثه با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

11 مصدوم در تصادف پوگت و پراید در فولاد شهمیرزاد

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت 11 نفر در تصادف پژو و پراید در فولادمحله شهمیرزاد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت 11 نفر در تصادف پژو و پراید در فولادمحله شهمیرزاد"، کلیک کنید.