لکه گیری اضطراری جاده های استان زنجان با بیش از 20 هزار تن آسفالت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، بهمن بیات گفت: از ابتدای سال 1402 در راستای ایمن سازی راه های مواصلاتی و محورهای اصلی و شریانی، عملیات لکه گیری و پر کردن چاله ها با 20 هزار و 500 تن آسفالت سرد و گرم توسط همکاران صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به راه ها و ارتقای کیفیت آن ها همواره مورد توجه این اداره کل است، اظهار کرد: شانه سازی راه ها نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده ها و رانندگی ایفا و از تخریب آسفالت جلوگیری می کند و در این راستا سال گذشته بیش از 360 کیلومتر شانه سازی در جاده ها انجام شد.

بیات اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات آسفالتی در طول 6 هزار کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی را 7 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تاکید کرد: عمده عملیات آسفالتی در محورهای اصلی و شریانی زنجان _ قزوین و ترانزیت زنجان_میانه در حدود 90 کیلومتر صورت گرفت.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تعمیر و نگهداری 79 پل در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز در صورت تخصیص اعتبار، برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی درباره دیگر عملیات آسفالتی انجام شده در طی این مدت گفت: آسفالت 743 کیلومتر راه روستایی، 159 کیلومتر لکه گیری راه های فرعی و 81 کیلومتر راه های اصلی و شریانی به صورت پیمانی و اجرای 85 هزار متر درزگیری انجام شده است.

استان زنجان دارای 5 هزار و 180 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان 200 کیلومتر آزادراه، 160 کیلومتر آن بزرگراه و 457 کیلومتر آن راه اصلی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لکه گیری اضطراری جاده های استان زنجان با بیش از 20 هزار تن آسفالت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لکه گیری اضطراری جاده های استان زنجان با بیش از 20 هزار تن آسفالت – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.