فریاد «مرگ بر اسراییل» در دیار فاتحان اروند طنین انداز شد

هنر مدرسه/کرمان مردم رفسنجان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده و خواستار نابودی اسراییل شدند.

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، مردم روزه دار ولایتمدار و شهیدپرور رفسنجان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی خود را در روز جهانی قدس با مشت های گره کرده و سر دادن فریادهای «الله اکبر» و «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر اسراییل»، «نصر من الله و فتح قریب»، «پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم»، آغاز کردند.

مردم دیار فاتحان اروند برای حضور در روز جهانی قدس در میدان بسیج گرد هم آمدند و در ادامه به سمت مصلی حرکت کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان تا میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه ادامه پیدا کرد.

بسیاری از حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان تصاویری از شهدا به ویژه تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را همراه خود داشتند، عده ای دیگر نیز پرچم های سه رنگ میهن اسلامی، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان و پلاکارد حمایت از غزه را با خود همراه داشتند.

در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در رفسنجان مانند ادوار گذشته اقشار مختلف مردم حضور یافتند، حضور بانوان به همراه کودکان خود که در راستای اعلام همبستگی با زنان و کودکان مظلوم غزه صورت گرفته در راهپیمایی امروز چشم گیر و قابل توجه بود.

فریاد «مرگ بر اسراییل» در دیار فاتحان اروند طنین انداز شد

بسیاری از شهروندان رفسنجانی حاضر در راهپیمایی امروز به شکل خانوادگی حضور داشتند تا به وظیفه دینی و تکلیف شرعی خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمل کنند.

فریاد «مرگ بر اسراییل» در دیار فاتحان اروند طنین انداز شد

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فریاد «مرگ بر اسراییل» در دیار فاتحان اروند طنین انداز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فریاد «مرگ بر اسراییل» در دیار فاتحان اروند طنین انداز شد"، کلیک کنید.