فرار دیوانه وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت

هنر مدرسه:

سردار علی ولی پور گودرجی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح توسعه تامین اجتماعی در حال گشت زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران بودند که تحقیقات اولیه خود را از یک مظنون آغاز کردند. ماشین تیبا با دو سرنشین. در اولین اقدام به استعلام پلاک خودرو پرداختند و متوجه شدند که پلاک خودرو دارای سابقه سرقت از حوزه حفاظتی کلانتری 108 نواب بوده و خودرو مذکور به سرقت رفته است.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان وارد عمل شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند اما با مشاهده رانندگی خطرناک پلیس و مواجهه با ترافیک، متهم متواری شد و وارد بزرگراه بساط شد. کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری طبق قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند گلوله کردند و با اجرای یک طرح مهار شده در نهایت خودروی مذکور را متوقف کردند که در حین فرار با یک دستگاه نیسان برخورد کرد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان تحت پوشش تاریکی متواری شد اما همدست وی دستگیر شد، گفت: این مرد برای بازجویی به مقر پلیس منتقل شد که در این زمان مشخص شد این افراد از سارقان حرفه ای خودرو هستند. که قبلاً بارها دستگیر شده و در زندان هستند همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودروی دیگری در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این مرد همچنین به چندین سرقت خشن دیگر از جمله سرقت گوشواره از یک زن جوان اعتراف کرد.

ولی پور گودرجی با بیان اینکه برای متهم پرونده تشکیل شده است، گفت: این فرد به همراه پرونده برای سیر مراحل بعدی کیفری به دادسرا اعزام شد. همدست دیگر این مرد نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرار دیوانه وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرار دیوانه وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت"، کلیک کنید.