عربشاهی: تفاوت سرمربی استقلال و پرسپولیس برای داوران چیست؟/ گل گهر از پیش باخته نبود

عربشاهی: تفاوت سرمربی استقلال و پرسپولیس برای داوری چیست؟ گل گهر پیشاپیش نباخت

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: سرمربی پرسپولیس برای یک قدم کوچک کارت قرمز می گیرد و سرمربی استقلال هر کاری در کنار زمین انجام می دهد اما هیچ واکنشی از سوی داوران نمی بینیم.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری هنر مدرسه، درباره برد خارج از خانه پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: پرسپولیس بازی قابل قبولی، مصمم و بانشاطی بود. توپ خوب حرکت می کرد و شاهد هماهنگی خوبی از سوی تیم بودیم. بازیکنان بدون خطا ظاهر می شوند و به نام پرسپولیس ظاهر می شوند. گلگهر با تمام توان بدون تسلیم شدن در زمین حاضر شد. آنها هرگز چشمان خود را روی بازی نبستند و تلاش زیادی برای کسب امتیاز کردند، اما مشکل اینجا بود که پرسپولیس با دوندگی بیشتر و دقت بیشتر، اجازه نداد این حریف که به دنبال ضد فوتبال نبود امتیاز بگیرد.

بیایید به جوانان خود اعتماد کنیم

وی ادامه داد: انسجام لازم در تیم پرسپولیس باعث شد تا فوتبال برتر در زمین مسابقه ممکن شود. اوستون اورونوف گل زیبایی به ثمر رساند و روند صعودی خود را در پرسپولیس ادامه داد. او از اولین بازی خود در زمین شایستگی خود را نشان داده است، بازیکنی ساکن نیست و کاملاً در برنامه های تهاجمی و دفاعی تیم قرار می گیرد. امیررضا رفیع نیز در دروازه خوب ظاهر شد. او انگیزه زیادی برای اثبات خود در این پست مهم دارد و به همه اعضای تیم، کادرفنی و تماشاگران این اطمینان را می دهد که علیرضا دروازه بان ذخیره ای قابل اعتماد برای بیرانوند است. اگر به جوانان خود اعتماد کنیم از شر هزینه های گزاف خرید بازیکن خارجی خلاص می شویم. رفیع دروازه بان جسور و شجاعی است و می تواند آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.

قضات نباید تعصب داشته باشند

بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اخراج عثمر و شکایت برخی از هواداران مبنی بر اینکه سرمربی استقلال با وجود اعتراض شدید به داور تذکر نمی دهد، گفت: در فوتبال ما قوانین یکسانی اجرا نمی شود و به گونه ای دیگر هدایت می شود. همه چیز در کنار زمین حتی او دستیاران هم اعتراض می کنند اما هیچ واکنشی از سوی داوران نمی بینیم. متاسفانه شاهد هستیم که سرمربی پرسپولیس با یک قدم کوچک کارت قرمز می گیرد و خودش هم از دریافت کارت زرد و قرمز تعجب می کند. تفاوت سرمربی استقلال و پرسپولیس برای داوری چیست؟ به نظر من چنین رفتاری تا حدودی مغرضانه است و کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید به داور خود لگد بزند. قضات نباید مغرضانه و هدفمند احکام بدهند. کمیته داوران باید در مسیر درست باشد، داوران را راهنمایی کنند. تنبیه و تشویق حساب شده قضاوت ما را بزرگتر می کند.

هرگز حریف را دست کم نگیرید

عربشاهی خاطرنشان کرد: در مجموع پرسپولیس منسجم و عینی بازی کرد. تا جایی که ممکن بود به حریف فضایی نداد. پرسپولیس به دنبال تکرار قهرمانی است، اگر یکپارچگی و یکپارچگی درون تیمی وجود داشته باشد بدون اشتباه ظاهر می شویم و هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت. با بازیکنان خوبی که پرسپولیس در اختیار دارد می توان قهرمان شد. فاصله با اوج به یک نقطه رسیده است، باید به مرزهای اعتماد برسیم و نباید بگوییم یک یا چند بازیکن نقش کلیدی دارند، تیم در اولویت است و همه موظف به خدمت به تیم هستند. تمام قدرتشون

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عربشاهی: تفاوت سرمربی استقلال و پرسپولیس برای داوران چیست؟/ گل گهر از پیش باخته نبود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عربشاهی: تفاوت سرمربی استقلال و پرسپولیس برای داوران چیست؟/ گل گهر از پیش باخته نبود"، کلیک کنید.