سیامک این بار کابوس سپاهان نشد!

هنر مدرسه:

سیامک نعمتی معتمد خمس که در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان در ترکیب ثابت تراکتورسازی حضور داشت، برای تقویت خط حمله این تیم به عنوان تعویض طلایی وارد زمین شد و موقعیت خوبی را به دست آورد. در آخرین دقیقه بازی اما ضربه او بیش از حد قوی بود و دقت کافی نداشت و دروازه بان سپاهان با پای راست توپ را مهار کرد تا تراکتور به گل برتری نرسد.

سیامک نعمتی که ذاتا بازیکن تیراندازی است و با شوت های راه دور و شوت های شیطانی گل های زیادی به ثمر رسانده بود در موقعیت شوتزنی عالی قرار داشت اما ضربه او شکل عجیبی داشت، پاهایش قدرت و شدت ضربه فنی را نداشت. یک ضربه مهلک!

نفوذ خوب محمد نادری از سمت چپ با یک پاس فوق العاده همراه بود که سیامک را بدون دردسر مدافعان در سمت راست قرار داد و انتخاب نعمتی برای ارسال توپ به دروازه اشتباه بود، او می توانست دروازه را باز کند. گام به گام و با انتخاب زاویه مناسب. ، او حق انتخاب بیشتری داشت و می توانست ضربه های کناری و زمینی خود را با شدت بیشتری ارسال کند و نیما میرزازاد هم که موقعیت خوبی نداشت و در تلاش برای بستن کرنر بود. نادری تسلیم شد.

در بازی سپاهان و پرسپولیس در اسفند 1401 سیامک نعمتی با حرکت خوب وحید امیری در همین موقعیت قرار گرفت و ضربه زمینی او آنقدر محکم و دقیق بود که دروازه سپاهان را باز کرد و بازی 3-2 شد. پرسپولیس و در نهایت قرمزهای تهران با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند اما در این دیدار دوباره این اتفاق برای نعمتی رخ نداد.

آخرین گل فصل سیامک نعمتی به آلومینیوم و این گل با ضربه سر و شش قدم دورتر از محوطه بود و هنوز خبری از شوت های مرگبار سیامک نعمتی برای تراکتورسازی نیست!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیامک این بار کابوس سپاهان نشد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیامک این بار کابوس سپاهان نشد!"، کلیک کنید.