دردسر عجیب داور لیگ برتری در فرودگاه

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ اگرچه چند ماهی است که هدست داوران فوتبال توسط فدراسیون خریداری شده و مسابقات لیگ برتر توسط داوران در زمین با این فناوری صوتی انجام می شود، اما اکنون مشکل دیگری در مسیر تسهیل قضاوت داوران فوتبال به وجود آمده است.

امیر اربرقی داور جوان و بین المللی فوتبال ایران که امروز در برنامه شبکه ورزش حاضر شد از مشکل حذف هدست های رادیویی داوران خبر داد و از عدم همکاری حراست فرودگاه با آنها خبر داد.

عرباقی گفت: برخی از بچه های فرودگاه مهربان و همکار هستند اما در برخی شهرها مدام از ما می پرسند که این سیستم ها برای چیست. خب معلوم است چرا، توضیح می دهم که من داور هستم و این ابزار کار من است. من هم شناسنامه دارم اما بعضی از دوستان هنوز همکاری نمی کنند».

وی در همین زمینه به اتفاقی که چند روز پیش برایش افتاد اشاره کرد و گفت: عید نوروز امسال برای قضاوت مسابقات مقدماتی جام جهانی از کشور خارج شدم و وقتی برگشتم نیمه شب بود. خسته، دوست عزیز ما را نگه داشت و گفت سیستم رادیویی اینجاست و ضبط می کند! من دلیل این مشکل را نمی دانم و امیدوارم مسیولان فدراسیون فکری برای این مشکل کنند تا دیگر مشکل درآوردن هدست که ابزار کار ماست، نداشته باشیم.»

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دردسر عجیب داور لیگ برتری در فرودگاه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دردسر عجیب داور لیگ برتری در فرودگاه"، کلیک کنید.