توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای ایلام نیازمند توجه است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

رسول مرادخانی در گفت و گو با خبرنگار هنر مدرسه اظهار کرد: بنده متولد سال 1365 هستم و از همان دوران کودکی به قرایت قرآن علاقه داشتم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون علاوه بر قرایت قرآن در زمینه آموزش به کودکان و خردسالان مشغول به کار هستم، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه قرآن در روستاهای استان وجود دارد.

وی گفت: بنده در روستای زید شهرستان بدره مشغول به کار فعالیت های قرآنی هستم، افزود: همسرم نیز با مدرک حوزوی مشغول به کار آموزش قرآن در روستاهای بدره است.

مرادخانی با اشاره به اینکه در روستای زید استعدادهای خوبی در زمینه حفظ و اذان وجود دارد، افزود: خانه قرآنی روستای زید نیازمند امکانات سرمایشی و گرمایشی است.

وی گفت: بنده در برنامه های قرآنی سازمان تبلیغات نیز مشارکت دارم، آماده توسعه فعالیت های قرآنی در این روستا نیز هستم.

این فعال قرآنی در ایلام بیان کرد: باید از فعالیت های موسسات قرآنی و خانه های قرآنی حمایت شود، بسیاری از نوجوانان و جوانان و حتی کودکان به فعالیت های قرآنی علاقه دارند.

وی عنوان کرد: تاکنون در چندین مسابقه کشوری و استانی در بخش قرایت حایز رتبه برتر شده ام و آماده همکاری با نهادهای فرهنگی برای توسعه فعالیت های قرآنی هستم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای ایلام نیازمند توجه است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای ایلام نیازمند توجه است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.