تشریح جزییات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح دستگیری سارقان خشن در بزرگراه سادار تهران به سارقان هشدار داد که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش هنر مدرسهسردار عباسعلی محمدیان در جریان بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه سدار که اوایل امروز با حضور مجرمان برگزار شد، گفت: بلافاصله پس از اعلام زورگیری توسط یکی از شهروندان در محدوده بزرگراه شهید سدار، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از آن فیلم ضبط شده توسط یکی از شهروندان در اختیار پلیس قرار گرفت که به شناسایی این افراد کمک کرد. سرانجام پلیس ظرف 24 ساعت سارقان خشن را شناسایی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم زورگیری در فضای مجازی منتشر شده است، سارقان نیز احساس خطر کرده و از مخفیگاه خود متواری شده و به سراغ یکی در اوتارپرادش رفتند. در این رابطه ماموران پلیس آگاهی محل اختفای این افراد را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی این افراد را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

محمدیان با بیان اینکه این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی به جرم خود و چند فقره سرقت و زورگیری دیگر اعتراف کرد. آنها چند بچه محلی بودند که تصمیم گرفتند با هم دزدی کنند. همچنین ارزش اموال سرقت شده توسط این افراد نیز شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به مجازات مرتکبان این گونه جرایم گفت: این گونه سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است مجازات های سنگین جنگی دارد و مورد رسیدگی دستگاه قضایی قرار می گیرد. امیدواریم مجازات این افراد درس عبرتی برای سایر جنایتکاران باشد و بدانند که دیر یا زود در چنگال عدالت و شرایط دیر یا زود گرفتار خواهند شد، اما سوختی وجود ندارد. خوشبختانه همکاری خوبی با دستگاه قضایی در این زمینه وجود دارد.

ویدیو های مرتبط: قلدرها دوباره در صدر هستند

گزارش تصویری مرتبط: اراذل و اوباش بزرگراه صدر به صحنه جنایت بازگشتند

وی همچنین به مردم توصیه می کند با هوش و هوش اجتماعی رانندگی کنند و از وسایلی مانند قفل ماشین برای سوء استفاده از دزدان استفاده کنند. به هشدار پلیس هم توجه کنید.

محمدیان همچنین در پاسخ به سوال هنر مدرسه مبنی بر اینکه چه کسی از محل اقدام به تیراندازی کرده است، گفت: شلیک گلوله ها توسط یکی از ماموران پلیس تهران انجام شد که در حال انجام وظیفه نبود اما در حوالی محل سرقت حضور داشت. مامور برای دستگیری این افراد وارد عمل شد و تیراندازی کرد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشریح جزییات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشریح جزییات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان"، کلیک کنید.