برای نکونام حاشیه می سازند؛ مدیریت نمی خواهد حواشی جمع شود!

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ امیر عابدینی رییس سابق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه ها از جاوید نکونام انتقاد کرد و اگر صحبتی می کند به نفع خودش است.

امیر عابدینی در ابتدای صحبت های خود گفت: از جاوید نکونام انتقاد کردم، مربی ای که راه می رود و قدم های بلندی برمی دارد می داند که چالش های مختلفی دارد، برای باشگاهی مثل استقلال همیشه چالش های اقتصادی، عدم مالکیت و دخالت وجود دارد. نکونام مربی یک باشگاه بزرگ در این باشگاه است و این حجم از عصبانیت و عصبانیت در حاشیه برای او و تیمش بد است، چه برسد به اینکه با ریش سفیدهای فوتبال و بچه هایی که دوستشان دارم صحبت نکنم. آیا می توانم به آنها کمک کنم؟

عابدینی همچنین افزود: معتقدم نکونام یکی از مربیان بزرگ و آینده سازان فوتبال ایران است، همانطور که من این دید فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی را دارم، اگر بخواهد اینقدر عصبی و عصبی باشد، همیشه می توان او را نابود کرد. نباید اینطور باشد و رویکرد باید تغییر کند.

عابدینی گفت که اگر مدیرعامل استقلال بود به نکونام آرامش می داد و با شرایط به مربی کمک می کرد و شرایط را به جایی نمی رساند که تمام می شد.

وی افزود: معتقدم سیاستمداران در باشگاه پرسپولیس بیشتر هستند اما آنها مدارا می کنند. کریم باقری جلوه ای از تبلور پرسپولیسی هاست اما به راحتی کنار گذاشته شد و اتفاقی نیفتاد.

عابدینی درباره حاشیه ای که در باشگاه استقلال ایجاد می شود، گفت: یاد گرفتند جواد نکونام را گیج کنند و او با حوصله بازی را پاس می کند و در پایان فصل خودش حرف می زند.

عابدینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نکونام چند هفته است در کنفرانس شرکت نکرده و سکوت کرده است، گفت: بازیکنان، کادر فنی استقلال می گویند که ما را اذیت می کنند و حرفشان درست است اما گاهی بیرون می روند. برو لوپ و بهانه بیاور، مهدی هاشمی نسب و بازیکن استقلال هم گاهی شاکی هستند، بازیکنانشان می گویند چرا هفته اول برای ما بازی کردند و این ذهنیت بهانه است.

عابدینی پس از شکایت خود توصیه هایی به باشگاه استقلال کرد و گفت: احساس می کنم مدیریت تیم نمی خواهد این حواشی را جمع کند، استقلال باید ظرفیت بازیکنان و کادرفنی را بسازد، برای جواد حاشیه درست می کنند و او را نگه می دارند. حاشیه، در رختخواب پر از نگرانی هستند و جواد باید باهوش باشد و خودش را کنترل کند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای نکونام حاشیه می سازند؛ مدیریت نمی خواهد حواشی جمع شود!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای نکونام حاشیه می سازند؛ مدیریت نمی خواهد حواشی جمع شود!"، کلیک کنید.