بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

فرمانده کلانتری یکم پلیس مقاومت تهران بزرگ از انهدام باندهای سرقت از مغازه های پوشاک خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ صادق جارونی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از یک مغازه پوشاک واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در آن زمان با بررسی دوربین مداربسته محل سرقت مشخص شد سرایدار ساختمان که تبعه یکی از کشورهای همسایه است در نیمه های شب با کمک دو نفر دیگر لباس ها را سرقت کرده است. .

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم لباس و اموال مسروقه را از طریق فضای مجازی به فروش رسانده و در این فضا اقدام به تبلیغات کرده است. این سرنخ مقدمه ای برای دستگیری این افراد بود.

رییس کلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضایی و با استفاده از تشریفات پلیسی در اقدامی غافلگیرانه سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر را شناسایی و دستگیر کردند. همکاران

وی در خصوص بازجویی از متهم گفت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه برای این افراد پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل بعدی به دادسرا ارسال شدند.

فرمانده اول پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد: مغازه ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته و دزدگیر مجهز کنند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران"، کلیک کنید.