بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران

هنر مدرسه:

صادق ضیاییان بر اساس آخرین تحلیل نقشه پیش بینی هواشناسی گفت: امروز (9 فروردین) کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، خراسان جنوبی و برخی مناطق در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی. در این روز در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد احتمال وزش باد موقتی و تگرگ وجود دارد.

وی افزود: پنجشنبه (30 فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه (31 فروردین) در مناطق شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های شمال و مرکز زاگرس و البرز مرکزی، شنبه (1 اردیبهشت) و یکشنبه. (2 اردیبهشت) در برخی از مناطق شمال غربی، غرب سواحل دریای خزر، بخش هایی از مرکز و جنوب و ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و زاگرس شمالی و مرکزی.

جیاییان همچنین گفت: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و شرق دریای عمان در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (9 فروردین) کمی ابری تا صاف گاهی حداقل خواهد بود. افزایش دما تا 15 درجه و حداکثر 25 درجه سانتیگراد ابر و وزش باد همراه با دما و روز جمعه (31 فروردین) صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای 16 در برخی ساعات خواهد بود. و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

خیایان در پایان گفت: استان شهرکرد فردا و فردا با کمینه دمای 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 درجه سانتیگراد سردترین و گرمترین مرکز بین استانها خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران"، کلیک کنید.