افزایش تخت بیمارستان های سبلان و ارس – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، مهدی نیک سیرت عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث درمانگاه تخصصی شماره دو اردبیل اظهار کرد: بیمارستان سبلان اردبیل از 160 تخت به 256 تخت افزایش می یابد که با افزایش 96 تخت بیش از 300 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ارس پارس آباد نیز از 64 تخت به 96 تخت افزایش می یابد که برای این پروژه نیز 80 میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در 10 ماه حضور در این استان 48 مصوبه سفر رییس سازمان را مورد بررسی قرار دادیم که 21 مصوبه در حوزه درمان بوده و تلاش بر این شد تا پروژه های عمرانی مصوب حوزه درمان بدون تاخیر و تعلل تکمیل و به بهره برداری برسد.

نیک سیرت از افتتاح درمانگاه سبلان تا دو ماه آینده خبر داد و بیان کرد: برای خدمات دهی به 400 هزار بیمه شده مرکز استان این درمانگاه در 4 هزار و 500 مترمربع احداث شده و بیش از 100 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ساختمان شهرداری که به دنبال تهاتر تامین اجتماعی در مرحله تجهیز قرار گرفته به ارزش 60 میلیارد تومان به مجهزترین درمانگاه تخصصی اردبیل تبدیل خواهد شد که در طبقات آن به صورت تخصصی درمانگاه عمومی، تخصصی و سایر تجهیزات مورد نیاز راه اندازی می شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: این درمانگاه با زیربنای 4 هزار و 76 مترمربع و قرارداد حدود 100 میلیارد تومان در مرحله عملیات اجرایی است و پیش بینی می شود تا دهه فجر آماده بهره برداری شود.

نیک سیرت افزود: درمانگاه نمین با 100 میلیارد تومان اعتبار مراحل نهایی احداث را سپری می کند و در هفته تامین اجتماعی آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار کرد: در گرمی و بیله سوار با اختصاص زمین مورد نیاز و تامین 100 میلیارد تومان اعتبار درمانگاه تامین اجتماعی راه اندازی می شود تا بیمه شدگان این شهرستان ها از فضای درمانی مناسب استفاده کنند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تاسیسات بیمارستان سبلان و ارس به ترتیب با 37 و 16 میلیارد تومان تکمیل می شودو در مجموع امسال 400 میلیارد تومان کار عمرانی و تجهیزاتی در بخش درمانی در این استان به انجام خواهد رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تخت بیمارستان های سبلان و ارس – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تخت بیمارستان های سبلان و ارس – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.