اصلاح طرح آبیاری قطره ای اراضی 170 هکتاری آب پخش در دولت سیزدهم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه مصطفی سلیمی مفرد یکشنبه شب در نشست هماهنگی پروژه طرح پایلوت آبیاری قطره ای اراضی کشاورزی 170 هکتاری اظهار داشت: در سال 1394 طرح پایلوت آبیاری قطره ای اراضی 170 هکتاری آب پخش با هدف تغییر الگوی آبیاری اجرا شد که به رغم مزایای طرح مذکور، در حوزه اجرا این طرح دچار مشکلاتی شد و این موضوع نارضایتی بخشی از کشاورزان و باغداران آب پخش را در پی داشت.

سرپرست بخشداری آب پخش با اشاره به عزم دولت سیزدهم در خصوص اصلاح طرح پایلوت آبیاری قطره ای اراضی 170 هکتاری آب پخش افزود: با پیگیری های استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان و اهتمام ویژه مدیران جهاد استان در دولت سیزدهم به منظور اصلاح طرح مذکور، مقرر شد با توجه به وضعیت منابع آب زیرزمینی کشور و کاهش شدید بارندگی در سالیان گذشته تغییر الگوی آبیاری در حوزه کشاورزی صورت گیرد و این طرح با همین هدف در سال 1403 با اعتبار لازم اصلاح خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور رفع نگرانی کشاورزان و باغداران، اصلاح طرح پایلوت آبیاری قطره ای با نظارت دقیق کارشناسان بخشداری، ناظران این پروژه و نماینده باغداران بعد از دور جدید آبیاری غرقابی عملیاتی خواهد شد.

این نشست با حضور معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان، مدیر جهاد کشاورزی بخش آب پخش و پیمانکاران آب پخش در بخشداری آب پخش برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصلاح طرح آبیاری قطره ای اراضی 170 هکتاری آب پخش در دولت سیزدهم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصلاح طرح آبیاری قطره ای اراضی 170 هکتاری آب پخش در دولت سیزدهم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.