آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک 13 آبان

آتش سوزی در یک منزل مسکونی شماره 13 در شهرستان آبان.

به گزارش هنر مدرسه، ساعت 23:24 شب گذشته شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان شهید رجایی ابتدای 13 آبان باستی خبر دادند، سپس ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاه 47، 90 و نجات 17 اعزام شد. به محل

آتش نشانان با حضور در محل متوجه شدند یک ساختمان مسکونی سه طبقه در آتش سوخت و دو دستگاه موتورسیکلت و یک سیلندر گاز 11 کیلوگرمی زیر پله های طبقه همکف دچار حریق شده و باعث گسترش آتش شده است. قسمت های دیگری از این بنا وجود داشته است. در این ساختمان نیز دود زیادی وجود داشت. خوشبختانه بر اساس اطلاعات شهروندان و بررسی نیروهای آتش نشانی، با وقوع آتش سوزی، ساختمان مسکونی به طور کامل تخلیه شد.

گروه دیگری از آتش نشانان نیز تدارکات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و ابتدا پس از تجهیز به دستگاه تنفسی، ضمن قطع جریان برق و گاز ساختمان، با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از رشته لوله های آب، به سرعت وارد داخل شدند. . ساختمان ها و آنها شعله های آتش در حال گسترش را مهار و خاموش کردند. پس از آن موتور سیکلت و سیلندر گاز 11 کیلوگرمی از ساختمان خارج شد.

آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل، ماموریت خود را به پایان رساندند و بامداد امروز به ایستگاه بازگشتند. همچنین کارشناسان آتش نشانی کار خود را برای بررسی علت آتش سوزی آغاز کرده اند.

آتش سوزی در ساختمان مسکونی شماره 13 شهر آبان

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک 13 آبان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک 13 آبان"، کلیک کنید.