2 حادثه رانندگی در خلخال و لاهرود یک کشته و 13 مصدوم برجا گذاشت

هنر مدرسه:

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جمعه شب به نقل از مرکز عملیات بحران دانشگاه اعلام کرد: در پی تصادف 2 خودروی سانتافه و پژو در جاده اردبیل – خلخال، اولین گزارش حادثه امشب به اورژانس فراخوان شد و پس از تصادف 2 دستگاه خودروی سانتافه و پژو در جاده اردبیل – خلخال اولین گزارش حادثه به اورژانس اعلام شد. بلافاصله یک اتوبوس آمبولانس و 115 آمبولانس در محل اعزام شدند

بر اساس این گزارش در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج مصدوم پس از کمک های اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین امشب در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پرشین در جاده لاهرود – شابیل 115 آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه هشت نفر شامل دو کودک، یک کودک و پنج بزرگسال پس از کمک های اولیه به بیمارستان ولیعصر مشگین شهر منتقل شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز عملیات بحران این دانشگاه افزود: در پی وقوع انفجار در تعمیرگاهی در اردبیل بر اثر انفجار احتمالی بنزین عصر امروز در جاده خلخال حوالی رازی، با اورژانس تماس گرفته شد. آکادمی و بلافاصله با آمبولانس 115 تماس گرفته شد. به محل سقوط هواپیما اعزام شدند.

امدادگران اورژانس 2 مصدوم این حادثه را به دلیل سوختگی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 حادثه رانندگی در خلخال و لاهرود یک کشته و 13 مصدوم برجا گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 حادثه رانندگی در خلخال و لاهرود یک کشته و 13 مصدوم برجا گذاشت"، کلیک کنید.