ورود بیش از 4 میلیون نفر زایر به خراسان رضوی – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد اظهار کرد: از 15 اسفند 1402 لغایت اول فروردین 1403 مجموعاً 4 میلیون و 207 هزار و 344 نفر به استان و مشهد مقدس سفر کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 159 هزار و 983 نفر از طریق فرودگاه، 301 هزار و 422 نفر از طریق راه آهن، 451 هزار و 124 نفر از طریق حمل و نقل جاده ای و 3 میلیون و 294 هزار و 815 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده اند.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر اصناف و خدمات اظهار کرد: از 15 اسفند ماه گذشته تا پایان روز قبل تعداد 5628 بازرسی انجام و برای هزار متخلف نیز پرونده تشکیل شده است، ارش ریالی این پرونده ها 87 میلیارد ریال بوده است.

گنابادی نژاد تصریح کرد: هم چنین 159 شکایت دریافت شده و پنج میلیارد و 230 میلیون ریال نیز وجه اضافه دریافتی به شاکیان عودت داده شده و پنج واحد صنفی نیز پلمب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از اینکه به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زایران و مسافران پیش بینی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از 4 میلیون نفر زایر به خراسان رضوی – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از 4 میلیون نفر زایر به خراسان رضوی – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.