والیبال برفی قهرمانی آسیا| ایران با شکست میزبان فینالیست شد/ گام آخر مردان برفی برای کسب قهرمانی آسیا

شکست والیبال برفی قهرمانی آسیا میزبان ایران فینالیست شد، آخرین گام آدم برفی ها برای قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال برف ایران با شکست چین دو در مرحله نیمه نهایی به فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان آسیا از اول فروردین ماه در شهر ارومچی چین آغاز شد و فردا (یکشنبه 14 فروردین) با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

تیم ملی والیبال برف ایران در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف چین رفت و با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست داد و راهی فینال شد.

تیم ملی والیبال برف ایران با شکست میزبان در دو ست متوالی با امتیازهای 15 بر 10 و 15 بر 12 به فینال راه یافت.

در دیگر دیدار نیمه نهایی، فرانسه وایلد کارت این رقابت ها در دیدار پایانی رقابت های قهرمانی مردان آسیا با نتیجه 2 بر صفر چین را شکست داد و به مصاف ایران رفت.

تیم ملی والیبال برف ایران در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه 14 فروردین) از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف فرانسه می رود.

شماره 1 و شماره 2 چین در دیدار رده بندی برای تعیین برنده اولین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی والیبال برف ایران با هدایت روح الله صالحی نژاد متشکل از بازیکنان آرمین کومی، سعید صیامی، ایلیار محرم زاده و مهدی علیزاده در مرحله گروهی با چهار پیروزی به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی راه یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "والیبال برفی قهرمانی آسیا| ایران با شکست میزبان فینالیست شد/ گام آخر مردان برفی برای کسب قهرمانی آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "والیبال برفی قهرمانی آسیا| ایران با شکست میزبان فینالیست شد/ گام آخر مردان برفی برای کسب قهرمانی آسیا"، کلیک کنید.