قلعه نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، امیر گلنوی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: به تیم ترکمنستان بابت بازی خوب خود تبریک می گویم. این تیم و این سرمربی دیم آنها خیلی خوب هستند. اما اولاً این زمین لذت فوتبال را از بین برده است و من تعجب می کنم که چگونه AFC و فیفا اجازه دادند بازی های بین المللی در این زمین برگزار شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز که زمین را دیدیم باید تغییراتی در تیم ایجاد می کردیم و از بازیکنانی که احتمال مصدومیت در این بازی وجود داشت استفاده نکردیم. نقطه تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی از این نوع زمین انتقاد کردند. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به این مسایل بپردازند زیرا چنین زمینه هایی زیبایی فوتبال را از بین می برد.

گالنویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنان کلیدی تیم ایران در بین بازیکنانی بودند که امروز بازی کردند، گفت: کسانی که در بین 23 بازیکن هستند، بازیکنان کلیدی ما محسوب می شوند. تعدادی از این بازیکنان در تهران و تعدادی در این بازی حضور داشتند اما مهم این است که دوباره از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. ما می توانستیم با دو یا سه گل برنده شویم و مطمیناً در آخرین دقیقه فرصت تساوی وجود داشت.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی بسیار خوبی انجام داد و توپ را به خوبی به سمت بالا برد اما زمین برای آنها هم دردسرساز شد. شاید آنها بیشتر از ما عادت کرده بودند، اما زمین کار را برایشان سخت کرده بود. زمین بسیاری از بازیکنان ما را با مچ و پاهای خونین رها کرده است. این شهر آب و هوا و بارندگی خوبی دارد، اما زمین چمن مصنوعی است که شگفت انگیز است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود، قابل تحمل بود، اما این زمین مانند فرش بود و امیدوارم فیفا و AFC درگیر شوند و اجازه ندهند این زمین بازی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قلعه نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قلعه نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.