شناگران اصفهان، بدنه تیم ملی هستند

هنر مدرسه/اصفهان رییس هییت شنای استان اصفهان با اشاره به بهبود وضعیت شنا در کشور و استان نسبت به سال های گذشته گفت: در بخش استعدادیابی گام های موثری برداشته شده و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

در سال های درگیری با اپیدمی کرونا، شنا یکی از رشته های اصلی متاثر از شرایط خاص بود که تا ورشکستگی برخی از استخرها پیش رفت، اما پس از آن هییت شنای اصفهان توانست به اوج خود بازگردد. تلاش و تمرین مداوم به شناگرانش بدهد و موفقیت های زیادی کسب کند.برنده شدن در مسابقات شنای مختلف داخل و خارج از کشور.

این ورزش در اصفهان رو به رشد است و جذابیت آن برای جوانان علاوه بر فضای تفریحی در قالب بازی های قهرمانی بیشتر می شود.

پس اینطور نیست؟ پیمان گرامی رییس تیم ملی شنا و رییس هییت شنای استان اصفهان وی گفتگویی داشت که در ادامه می خوانید:

هنر مدرسه: هیات شنای استان اصفهان در یک سال گذشته چه اقداماتی از نظر آموزشی انجام داده است؟

همانطور که مشاهده می کنید در حوزه آموزش کشور دوره هایی در استان اصفهان نیز برگزار شد. با توجه به رشد آماری جمعیت مورد نیاز; افزایش تعداد مربیان و داوران به این معنی است که می توانیم بهترین ها را برای کلاس های آموزشی شنا انتخاب کنیم. از نظر آموزشی کشور ما یک طرح ملی به نام «هفت سطح» دارد. اصفهان سال گذشته به 3630 نفر گواهینامه اعطا کرد و بیشترین تعداد آموزش شنای هفت سطحی شناسایی شده توسط این فرآیند را به خود اختصاص داد. ، پرورش و حفظ استعداد

همچنین در رشته شنا بانوان بزرگترین مسابقات جام حجاب را برای رده سنی 13 تا 17 سال برگزار کردیم. عناوین بانوان ضعیف است، امیدوارم با توان شنای اصفهان بتوانیم استعدادیابی کنیم و در سال آینده برای تیم سازی بهتر برنامه ریزی کنیم.

هنر مدرسه: با توجه به ملی پوشان و سرمربی اصفهانی چه حمایتی از ملی پوشان و ورزشکاران می شود؟

ما حداقل حمایت را داریم. همچنین حمایت خانواده از تیم ملی هم دست نخورده نبود. چون تیم ملی اگر همه نهادها از آن حمایت کنند خوب نگهداری می شود. تجلیل از شناگران اصفهانی با همت اداره کل ورزش، فدراسیون و خود هیات شنای استان اصفهان برگزار شد. این افتخار به مهرشاد افغاری، متین سهران و شینتیا نظری اهدا شد که در بازی های آسیایی به میزبانی فیلیپین موفق به کسب 4 مدال برنز و 2 رکورد شدند.

هنر مدرسه: در مورد ساخت استخر بگویید، هییت شنا چقدر کمک کرد؟

برای اولین بار در رشته شنا توانستیم سازه نور متحرک را در استخر کوثر ملک شهر اصفهان بسازیم. کیفیت ساختار موبایل و تست آن منجر به کسب 11 رکورد کشوری در مسابقات دختران شده است. هنگامی که ساختار سبک ساخته شد، می توانیم پایه قهرمان را اضافه کنیم زیرا هدف ما آموزش است.

ساخت استخر در حیطه اختیارات ما نیست اما به عنوان مثال یک سال است که در استخر عظیم نقش جهان که یکی از بزرگترین استخرهای منطقه خواهد بود، امنیت فیزیکی انجام می دهیم. امیدوارم اداره کل ورزش به خوبی پیش برود. یکی از اتفاقات خوبی که امسال در شنا رخ داده، ورود باشگاه های فولاد مبارکه، آریس و خوشاوت به این رشته است. اصفهان یکی از سه پایگاه ملی کشور است که باشگاه آرس کشورمان در لیگ برتر حضور دارد. همچنین در لیگ های واترپلو بانوان شرکت می کند و خوب بازی می کند. فقط رشته غواصی به دلیل نداشتن پایگاه ضعیف است که امیدوارم در سالهای بعد مثل گذشته مستقر شود.

هنر مدرسه: برای جذب شناگران و ملی پوشان جدید چه اقداماتی انجام شده است؟

103 آموزشگاه شنا در اصفهان وجود دارد که ماموریت آنها شناسایی و جذب نیرو است. قطعاً از شناگرانی که به مرحله یارگیری رسیده اند و تا حد امکان آموزش می بینند تا آنها را روی سکو بگذارند، حمایت خواهیم کرد.

هنر مدرسه: از هییت مسابقات بگویید.

حدود دو استان در مسابقات آسیایی تیم های ملی را تشکیل می دهند. اصفهان میزبان تیم ملی شنا است که اخیراً واترپلو را اضافه کرده است.

هنر مدرسه: وضعیت شنای استان اصفهان را نسبت به سال های گذشته چگونه ارزیابی می کنید؟

وضعیت شنا در کشور و استان نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است. به ویژه در بخش استعدادیابی گام های موثری برداشته ایم که نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناگران اصفهان، بدنه تیم ملی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناگران اصفهان، بدنه تیم ملی هستند"، کلیک کنید.