زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی برای سال جدید

هنر مدرسه:

احمد محمودزاده در نشست مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور در هتل آسمان کرمان گفت: شهریه مدارس غیردولتی برای اولین بار در خرداد ماه امسال اعلام شد و برای سال آینده در تلاش هستیم تا تعیین و تعیین شود. شهریه را تا فروردین 1403 اعلام کنید.

وی افزود: برای بهره مندی معلمان مدارس غیردولتی از قانون کار و حق بیمه کامل، معلمان مقطع ابتدایی باید با توجه به اینکه آموزش و پرورش به سیستم کارمندی پیوند خورده است، 31 ساعت و معلمان متوسطه 35 ساعت کار کنند. مهم این است که سیستم تامین اجتماعی متوجه این موضوع شود

رییس سازمان و توسعه مشارکت های مردمی مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تدریس فوق برنامه در مدارس غیردولتی نه اجباری و نه اختیاری است و با توجه به شرایط تصمیم گیری می شود.

محمودزاده ضمن تشریح آیین نامه تاسیس مدارس غیردولتی گفت: همچنین روال اجرای رویداد زبان خارجی را دنبال می کنیم که محتوای کتاب های آموزش زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ خودمان باشد.

وی گفت: در خصوص شهریه مدارس غیردولتی باید شهریه های پایین ترمیم شود، شهریه های بالا کنترل شود و متوسط شهریه ها متعادل شود. رهبر انقلاب در مورد نظارت بر مدارس غیردولتی تاکید کردند که «مدارس غیردولتی نباید از نظارت مستثنی شوند» و با هوشیاری دقیق، 886 مرکز خصوصی غیرمجاز پلمب شدند.

رییس سازمان مدارس و مراکز خصوصی و رییس توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی و ارتقای صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی بسیار مهم است که در این راستا 360 ساعت آموزش خواهد بود. نیروهای مدارس خصوصی نیز مانند سایر نیروها باید انتخاب شوند و نظم و انضباط مناسبی وجود داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی برای سال جدید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی برای سال جدید"، کلیک کنید.