رستمیان: ویزای آلمان فقط برای من صادر شد/ مدال فروغی باعث افزایش توجه به تیراندازی نشد

این بانوی تیرانداز ایرانی درباره رقابت های پیش رو در این رشته در آلمان گفت: فدراسیون موفق به گرفتن ویزای آلمان نشد اما ویزای من به دلیل سفرم صادر شد و تصمیم می گیرند که بروم یا نه. در این مسابقه تنها یا نه. اگر کمیته المپیک حمایت کند می توانم به این اردو اعزام شوم. با این حال، تنها امید ما مسابقات مونیخ است.

به گزارش هنر مدرسه، هانیه رستمیان درباره مسابقات تیراندازی ایران در پیش رو گفت: دو دوره قهرمانی جهان داریم که اولین دوره آن فروردین ماه در برزیل است که آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک است و بچه ها برای کسب سهمیه بیشتر تلاش می کنند. من هم در این مسابقه شرکت می کنم و برای کسب تجربه به رقابت می پردازم. بعد از آن مسابقات جهانی مونیخ است و کسانی که سهمیه گرفتند در این مسابقات که قبل از المپیک است و اهمیت زیادی دارد، حاضر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی برای تیراندازی نیازمند کمپ و تجهیزات است اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم کمپ خارج از مرز داشته باشیم.
رستمیان در پاسخ به سوال هنر مدرسه مبنی بر اینکه آیا اردوی هانوفر آلمان لغو شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه فدراسیون موفق به اخذ ویزای آلمان نشد اما به دلیل سفری که انجام دادم ویزای من صادر شد و هستند. تصمیم می گیرم که من باید به تنهایی در این مسابقه بروم؟ اگر کمیته المپیک حمایت کند می توانم به این اردو اعزام شوم. با این حال، تنها امید ما مسابقات مونیخ است.

وی درباره نقش مدال طلای جاوید فاروقی در آگاهی بخشی به تیراندازی گفت: مدال آقای فاروقی مدال خوبی بود و ما واقعا امیدوار بودیم که نگاه به تیراندازی را تغییر دهد و حمایت ها را افزایش دهد. مسیولان تمام تلاش خود را می کنند اما مشکلات مالی و تحریم ها آنقدر زیاد است که بعد از مدال آقای فاروقی هم تغییری در تمرکز صورت نگرفته است.

وی در خصوص کمبود سلاح برای تیراندازی در ایران گفت: در مورد ما تجهیزات بسیار موثر است. ما با تسلیحات هوایی مشکلی نداریم اما سلاح های سبک به ما نمی فروشند چون در تحریم هستیم. نیروهای مسلح ما تپانچه دارند. امیدوارم سلاح های دیگری نیز در اختیار داشته باشیم.

رستمیان درباره هدف حضور در المپیک گفت: تیراندازی قابل پیش بینی نیست. ما کار سختی داریم، اما قول می دهم بهترین کار را انجام دهم. این دومین تجربه من در المپیک است. امسال در همه مسابقات به فینال رسیده ام و امیدوارم در المپیک هم به فینال برسم.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رستمیان: ویزای آلمان فقط برای من صادر شد/ مدال فروغی باعث افزایش توجه به تیراندازی نشد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رستمیان: ویزای آلمان فقط برای من صادر شد/ مدال فروغی باعث افزایش توجه به تیراندازی نشد"، کلیک کنید.