راه های طبیعی و آسان برای تناسب اندام

می توان گفت تناسب اندام یکی از دغدغه های همیشگی اکثر افراد روی کره زمین است، اما بین جراحی های زیبایی و رسیدن سریع به اندام ایده آل، نباید روش های طبیعی و در عین حال ساده ای را که ما را به هم نزدیک می کند فراموش کرد. چیزی که با کمترین هزینه می خواهیم.

به گزارش هنر مدرسه، فصل ها در ایجاد انگیزه یا از دست دادن تناسب اندام بی تاثیر نیستند. مثلاً در فصل تابستان که گرما احساس خوبی دارد و نیاز به پوشیدن لباس های کمتری داریم، شاید همه اعتماد به نفس پوشیدن لباس های خنک و راحت را نداشته باشند و این مشکل ما را به کاهش وزن ترغیب کند.

1- مشاهده وزن آب در بدن

وزن آب اولین وزنی است که هنگام رژیم گرفتن از دست می دهیم. برای خلاص شدن از شر اضافه وزن در یک فرآیند مداوم، دکتر کیت هاتر، متخصص تغذیه و مقیم دانشگاه فلوریدا جنوبی، در مصاحبه ای با وب سایت Eat This, Not That، روش های کلیدی را برای کاهش وزن ارایه می دهد:

شاید باور نکنید، اما اولین و ساده ترین راه حل نوشیدن آب بیشتر است. یکی از راه های کاهش وزن این است که مطمین شوید به خوبی هیدراته شده اید یا بدنتان آب را در خود نگه نمی دارد. راه های دیگر کاهش وزن عبارتند از خوردن غذاهای فرآوری نشده، افزایش مصرف پروتیین و در عین حال کاهش مصرف کربوهیدرات و سدیم.

به گفته دکتر هوتر، این می تواند کاهش وزن را سریع و آسان کند: بیشتر افراد می توانند با نوشیدن آب 1.5 تا 5.5 کیلوگرم در هفته وزن کم کنند. اگر این کار را با 30 دقیقه ورزش هر روز ترکیب کنید، نتیجه آن کاهش وزن سریع 4.5 کیلویی است.

2- قهوه تلخ بنوشید

اگر روز شما بدون قهوه به پایان نمی رسد، آن قهوه شیرین است، و همچنین می خواهید وزن کم کنید، بهتر است در نحوه نوشیدن قهوه تجدید نظر کنید.

در مطالعه ای در مجله Public Health ثابت شد که نوشیدن قهوه بدون شکر، خامه یا شیر و به شکل تلخ می تواند حدود 500 کالری در هفته بسوزاند و از طرف دیگر اگر قهوه خود را بنوشید. شیرین، این افزایش باعث 1280 درصد کالری در بدن شما می شود.

3- همراه داشتن بطری آب

حدود 60 درصد از مواقعی که احساس گرسنگی می کنیم، بدن را می توان با نوشیدن مقداری آب فریب داد. مطالعه ای در ژورنال فیزیولوژی و رفتار نشان می دهد که بخشی از مغز که با احساس گرسنگی مرتبط است نیز مسیول احساس تشنگی است و بنابراین می توانید با نوشیدن آب احساس گرسنگی را کاهش دهید.

بنابراین، نوشیدن آب می تواند در آبرسانی به بدن و همچنین ایجاد احساس سیری در بدن بسیار مفید باشد.

4- صبح ها تخم مرغ بخورید

به گفته متخصصان افزودن پروتیین به رژیم غذایی تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد. هنگامی که در ابتدای روز تخم مرغ را برای صبحانه میل می کنید، به دلیل احساس سیری و سیری، کالری کمتری در طول روز جذب می کنید.

به غیر از پروتیین، تخم مرغ حاوی اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم نیز می باشد.

5- برنامه ریزی غذایی

می دانیم که داشتن برنامه برای هر کاری درصد موفقیت را افزایش می دهد و این در مورد رژیم غذایی نیز صدق می کند. اگر احساس می کنید نمی توانید به راحتی یک برنامه غذایی سالم برای خود بنویسید، می توانید از برخی برنامه های هوشمند، ساده و مفید مانند mDiet کمک بگیرید.

6- به حداقل رساندن ظرف غذا مساوی است با کوچک کردن

به گزارش ایندیپندنت، انجام آن به قدری آسان است که نیاز به برنامه ریزی زیادی ندارد. برای خوردن غذا و هر نوشیدنی ظرف کوچکتری نسبت به قبل انتخاب کنید.

همان چیزی که ممکن است چندان موثر به نظر نرسد، منجر به جذب کالری بسیار کمتری می شود. برای این کار وسایل خانه را عوض کنید. این می تواند مغز شما را فریب دهد و در هنگام غذا خوردن احساس نکنید که برای خود محدودیتی تعیین کرده اید.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه های طبیعی و آسان برای تناسب اندام" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه های طبیعی و آسان برای تناسب اندام"، کلیک کنید.