دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه استان سمنان ،سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت و گویی ، پلیس اظهار داشت : در پی افزایش سرقت از اماکن خصوصی و تعدادی کارخانه در شهرستان سرخه و اطراف شهرستان سمنان با تشکیل جلسه کمیسیون سرقت و اخذ تدابیر لازم در این زمینه ماموران پلیس آگاهی سرخه به صورت تخصصی و ویژه نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند .

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی ماموران و بازبینی دقیق و همه جانبه صحنه های سرقت افزود : سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و بهره گیری از روشهای نوین کشف جرم پی بردند اعضای باند سارقان حرفه ای و غیر بومی هستند که دست به انجام این سرقت ها زده اند .

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه ماموران با پیگیریهای فنی و تخصصی دریافتند سارقان با 2 دستگاه خودرو پراید و پژو برای انجام سرقت وارد استان می شدند ، افزود : پلیس به صورت نامحسوس هر دو وسیله نقلیه را زیر نظر گرفت و نسبت به رصد تحرکات آنان اقدام کرد .

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : سارقان پس از سرقت اماکن خصوصی در سرخه به سمت تهران متواری شدند که توسط ماموران ایست و کنترل پلیس شهرستان آرادان ، راننده پژو به همراه 4 سرنشین آن دستگیر شدند .

میراحمدی از اجرای عملیات پلیسی دیگر برای دستگیری سرنشینان خودرو پراید خبر داد و اضافه کرد : کارآگاهان شهرستان سرخه پس از تعقیب و مراقبت سارقان طی عملیات غافلگیرانه ای پراید را متوقف که سرنشین آن از محل متواری و راننده دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از داخل خودرو کشف و ضبط شد .

وی به بازجویی فنی و تخصصی از متهمان اشاره و افزود : سارقان در فرآیند تحقیقات به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی کابل فشار قوی برق و … به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال اعتراف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه 2 نفر مالخر در جریان رسیدگی به پرونده در تهران شناسایی و دستگیر شدند ادامه داد : کماکان تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و شکات ادامه دارد

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای"، کلیک کنید.