خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: برنامه تامین من بیش از 3.5 میلیون بار بر روی گوشی های تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار گرفته است و لیست خدمات آن خواهد بود. توضیحاتی که در نسخه های بعدی این برنامه ارایه خواهد شد

بهروز کتابی در گفت وگو با هنر مدرسه وی با اشاره به اینکه دو نسخه اندروید و PWA اپلیکیشن خدمات آفلاین آژانس با نام تامین من همزمان با هفته تامین اجتماعی در سال 1401 منتشر شد، گفت: با توجه به رشد پورتال های ارایه خدمات آفلاین برای تسهیل در ارایه خدمات. افزایش دسترسی به خدمات یکی از مهم ترین اهداف راهبردی سازمان است تا از یک سو بتوان از فناوری روز و در عین حال پیشگیری استفاده کرد. تکثیر برخی اپلیکیشن های غیرمجاز که از نام سازمان به صورت غیرمجاز سوء استفاده می کنند و گاه از بازدیدکنندگان هزینه دریافت می کنند. ایجاد آرامش خاطر برای مخاطبان و سهامداران گسترده تر سازمان.

وی افزود: کلیه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به آدرس https://hamrah.tamin.ir و قبول موارد فوق به 53 خدمت ارایه شده در این سامانه از جمله مشاهده سوابق پرداخت بیمه و اعتراض به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. برنامه های کاربردی. سوابق تجمیع، درخواست انواع کمک هزینه های کوتاه مدت، هدایای عروسی، فسخ قرارداد بیمه دانشجویی، مشاهده خدمات درمانی، قضاوت مستمری بگیران و نمایش فیش حقوقی، خدمات کارفرمایی و ….

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این نرم افزار در دو نسخه برای دانلود بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و برای استفاده به عنوان وب اپلیکیشن طراحی و در دسترس قرار گرفته است که نیازی به دانلود نسخه تحت وب یا دانلود آن ندارد. هر گونه به روز رسانی و کاربران می توانند در هر زمان با مراجعه به آدرس اعلام شده از خدمات ارایه شده استفاده و بهره مند شوند

کتابی گفت: از مهم ترین خدمات ارایه شده در این سامانه می توان به مشاهده سوابق و اعتراض سوابق پرداخت بیمه، درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری، درخواست کمک هزینه بارداری، درخواست هدایای عروسی، نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی، مشاهده نسخه های درمانی اشاره کرد. خدمات، نمایش قوانین و فیش های حقوقی مستمری بگیران، استعلام وضعیت مستمری و خدمات مختلف مربوط به کارفرمایان، مشاهده لیست بازپرداخت هزینه های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری و غیره.

وی در ادامه با ارایه لیست خدمات قابل ارایه در نسخه آتی درخواست تامین من: عقد قرارداد و پرداخت هزینه تکمیل سوابق بیمه کسری از ماه، درخواست بخشودگی بزه کارفرما، مشاهده فرم مبنای محاسبه، صدور حساب تسویه حساب واگذارنده، درخواست ثبت نام وام پرداخت آنلاین اقساط و وام، مکاتبات مفقود شده بین کارفرمایان و شعب، اخذ گواهی پرداخت حق بیمه ساختمان، درخواست مستمری از کارافتادگی، محاسبه خرید خدمت سربازی، درخواست/لغو و ارسال کفالت لیست بیمه حق بیمه برخی از خدماتی است که برنامه من ارایه می دهد. در نسخه های بعدی ظاهر خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 3.5 میلیون نصب بر روی تلفن همراه کاربران سیستم عامل اندروید با میانگین بیش از 6000 نصب در روز انجام شده است. در این مدت کاربران بیش از 20 میلیون بار از سیستم بازدید کرده و از مزایای سیستم بهره مند شده اند که نشان از استقبال عمومی از این اپلیکیشن دارد.

به گفته کتابی، بر اساس بازخوردهای دریافتی، بیش از 86 درصد از کاربران از این برنامه راضی بوده اند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»"، کلیک کنید.