خبر فوری وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت/ متقاضیان حتما بخوانند

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، سید احسان خاندوجی در یک برنامه تلویزیونی درباره بازماندگان دربار سهام و اینکه در سال 1403 چه اتفاقی می افتد و چه برنامه ای برای آنها دارید؟ وی همچنین اضافه کرد: همانطور که می دانید طبق قوانین بودجه سال 1401 و 1402 دولت باید برای آنها تدبیری بیندیشد و اولویت را با کسانی که زیر مجموعه نهادهای حمایتی، کمیته امداد، بهزیستی یا سایر اقشار آسیب پذیر هستند قرار دهد. دهک ها، دهک های اول، دهک های دوم و سه هستند.

وی افزود: همه این مشمولان جدید شناسایی شدند، حدود 4 میلیون و 700 هزار نفر بودند که تحت پوشش موسسات امدادی قرار گرفتند اما باز هم سهام عدالت نداشتند. به گفته آنها بسته ای از سهام و دارایی در اختیار دولت قرار گرفت و آن بسته سهام و سهام در کابینه وزیران مطرح شد.

وزیر اقتصاد گفت: سهامی که باید به مردم تعلق می گرفت مشکلاتی داشت. مثلاً وثیقه برخی بانک ها و موسسات مالی یا خود فعالیت اقتصادی بود، چون باید از طریق مدیریت متمرکز انجام می شد، مخالف انجام آن در قالب سهام عدالت بود، بنابراین در نهایت مورد توجه قرار گرفت تا اینکه اواخر سال 1402 که در قانون بودجه 1403 که همانطور که می دانید به دلیل اینکه بودجه 1403 به دو مرحله تقسیم شده است، برای اولین بار شاهد تاخیر هستیم. آیین نامه داخلی مجلس در سال اول تغییر کرد تا قانون شورای اسلامی به طور کامل تصویب شود، در خصوص بودجه نیز منتظر هستیم تا با کلید شورای اسلامی، انشالله رای نهایی بودجه 1403 را ببینیم. مجلس تصویب می کند، ما می توانیم اقدامات لازم را برای عدالت آن پیش بینی کنیم.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر فوری وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت/ متقاضیان حتما بخوانند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر فوری وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت/ متقاضیان حتما بخوانند"، کلیک کنید.