جزییات آتش سوزی در یک ساختمان در محدوده خیابان کریمخان تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به تشریح حادثه آتش سوزی در خیابان کریمخان پرداخت و گفت: این حادثه در پشت بام یک ساختمان 5 طبقه رخ داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با هنر مدرسهوی گفت: در این رابطه امروز حوالی ساعت 17:45 آتش سوزی در یک ساختمان اداری و تجاری در خیابان کریمخان جند، خیابان حافظ، سامانه 125 اطلاع رسانی شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف مدت دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد سقف این ساختمان پنج طبقه در آتش سوخت. در این قسمت سازه ای با استفاده از سقف شیروانی فلزی به مساحت حدود 300 متر مربع ساخته شد و در انبار آن که با آهن ایرانی مسقف شده بود، آتش گرفت.

وی شدت آتش سوزی و موقتی بودن سازه را دلیل تخریب آن عنوان کرد و گفت: موقعیت بنا و دود ناشی از آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تصاویری نیز در فضای مجازی منتشر شد. این موضوع حساسیت هایی هم ایجاد کرد.

ملکی تصریح کرد: آتش سوزی در ساختمان مهار شد و این حادثه تلفات جانی و مصدومی نداشت. در حال حاضر آتش نشانان محل را ایمن سازی کرده و ماموریت خود را به پایان رسانده اند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات آتش سوزی در یک ساختمان در محدوده خیابان کریمخان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات آتش سوزی در یک ساختمان در محدوده خیابان کریمخان تهران"، کلیک کنید.