توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

رییس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، مجتبی گردهمانی با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی رییس حوزه قضایی شهرستان فارس و در راستای اجرای طرح جلوگیری از قاچاق سوخت به پایگاه مالی قاچاقچیان، رزمندگان دلیر برخورد کردند. نیروی دریایی تیپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از مشاهده یک شناور حامل سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس و سواحل غربی استان، آن را توقیف کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده در بازداشت به سر می برند تا تکمیل مراحل تحقیقات و صدور قرارهای کیفری در سیر مراحل قانونی به عمل آید.

وی گفت: در بازرسی از این شناور بیش از 70 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: طبق روال قانونی، مازوت کشف شده از این شناور به شرکت توزیع و پخش تحویل و وارد مراحل قانونی می شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه پیشگیری و پیشگیری از قاچاق سوخت در این استان با استفاده از تمامی توان موجود در سواحل و دریا ادامه دارد، گفت: با اقتدار نیروی دریایی انقلاب اسلامی. سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرجه و مرجبانی، سواحل خلیج فارس و آبهای نیلگون و دریای عمان مکان امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهند بود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس"، کلیک کنید.