ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران – شمال؛ همچنان یکطرفه

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با هنر مدرسه. وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه در جاده های کشور حاکی از نیمه سنگین بودن ترافیک در محور جنوب به شمال حرج است. شینگله و بایجانر.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – قزوین حدفاصل گلشهر – مهرشاه گفت: در آزادراه قزوین – قزوین حدفاصل مهراویلا – گلشهر و در آزادراه بهمن آباد و تهران – ساوه وضعیت به همین منوال است. بدن محدوده خاتون آباد در محور تهران – پاکشت دارای ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه نیز گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال به تهران و محور چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این محور برای مدیریت بار ترافیکی یک طرفه است.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از آرامش جوی در تمام جاده های کشور است و در حال حاضر مداخله خاصی در جاده ها گزارش نشده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با این شماره ها تماس گرفته و قبل از شروع سفر بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. اطلاع از وضعیت جاده

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران – شمال؛ همچنان یکطرفه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران – شمال؛ همچنان یکطرفه"، کلیک کنید.