تحویل 104 پروژه با 307 کلاس درس به دانش آموزان استان لرستان در سال1402

هنر مدرسه/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از تحویل 104 پروژه با 307 کلاس درس به دانش آموزان استان در سالی که گذشت خبر داد.

یونس بهاروند ایرانیا، 29 اسفندماه اظهار کرد: در سالی که گذشت این اداره کل در سایه حمایت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با همت کارکنان پرتلاش دستگاه و مشارکت خیرین گرانقدر، موفق به تحویل 104 پروژه آموزشی با 307 کلاس درس با زیر بنای 33 هزار و 735 مترمربع، تحویل یکهزار و 121 مترمربع فضای ورزشی و یکهزار و 536 مترمربع فضای پرورشی به آموزش و پرورش استان شده است، که از حیث تعداد کلاس درس 57 درصد و به لحاظ فضای آموزشی 66درصد  و فضای ورزشی 93 درصد رشد کمی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

وی گفت: در سالی که  گذشت در راستای تجهیز کردن هنرستان و مدارس استان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان تجهیزات تخصصی برای رشته های مختلف هنرستانی ونیز  اقلام آموزشی شامل میز و نیمکت دانش آموزی، رایانه، میز و صندلی آموزگار، تخته سبز و سفید، کمد کتابخانه، صندلی سایت کامپیوتر، میز کامپیوتر، پرینتر، فتوکپی و دیتا پروژکتور برای مدارس  استان خریداری و تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه مهارت آموزی، رفع مشکلات و محرومیت زدایی و ایجاد نشاط در مناطق کم برخوردار مهم ترین هدفی است که با اعطای این تجهیزات آموزشی دنبال شده است، با قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز استان در ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در سال 1402 با مشارکتی به میزان 163میلیارد تومان در احداث مدارس استان ضمن ایفای صددرصدی تعهدات پیش بینی شده در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، در تحویل 209 پروژه با 350 کلاس درس به دانش آموزان این مرزوبوم  مانند همیشه یاری گر نوسازی مدارس استان بوده اند.

وی درخصوص روند اجرای طرح شهید عجمیان در استان بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی، شاداب سازی و بهسازی مدارس استان در قالب طرحی با نام شهید والامقام روح اله عجمیان در تعطیلات نوروز و تابستان سال 402 آغاز و طی آن بیش از400 فضای آموزشی در قالب 2600 کلاس بامشارکت ویژه آموزش و پرورش استان و نیروهای جهادی قرارگاه جهادی عدالت مورد بهسازی و شاداب سازی قرار گرفتند.

بهاروند ایرانیا با اشاره به اهمیت نقش منابع انسانی در افزایش بهره وری سازمان گفت: در سال گذشته به صورت میانگین برای کارکنان این مجموعه پر تلاش 40.8 ساعت و برای مدیران 70.25 ساعت دوره آموزشی برگزار شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان درپایان این گزارش نوروزی ضمن آرزوی سالی سر شار از موفقیقت برای همه هموطنان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش در راستای جذب مشارکت واحدهای تولیدی و بانک ها در عمل به مسیولیت اجتماعی خود به ویژه در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام استان با استفاده از ظرفیت مولدسازی دارایی های غیرمنقول آموزش و پرورش، استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان تا پایان دولت سیزدهم، اتمام پروژه های طرح شهید پناهی و پرداخت مطالب سنوات گذشته پیمانکاران را از اهم برنامه اداره کل نوسازی مدارس لرستان در سال آتی برشمرد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحویل 104 پروژه با 307 کلاس درس به دانش آموزان استان لرستان در سال1402" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحویل 104 پروژه با 307 کلاس درس به دانش آموزان استان لرستان در سال1402"، کلیک کنید.