بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد/ کادر فنی درس های لازم را از شکست برابر مس گرفت

کاش به جای حردانی بازیکن خارجی استقلال از پنالتی گل می زد

بیانی: ترس از زنگ زدن رای استقلال، کارگران فناوری درس های لازم را از شکست مقابل میز می آموزند

پیشکسوت تیم استقلال می گوید: بیم ها برای استقلال زنگ می زند و تیم ها تمام تلاش خود را می کنند تا این تیم را شکست دهند.

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری هنر مدرسه، درباره خروج زودهنگام استقلال از رقابت های جام حذفی با شکست خانگی مقابل میس رفسنجان، اظهار کرد: تغییرات زیادی در ترکیب استقلال نسبت به قبل ایجاد شد. بازی مقابل سپاهان بازیکنان تعویضی فاقد مهارت لازم بودند و تیم میس فوق العاده خوب بازی کرد. بازیکنانی که از ابتدا وارد زمین شدند نمایش چشمگیری نداشتند. مس رفسنجان برنامه ریزی دقیقی برای ضدحمله داشت.

وی ادامه داد: پنالتی از دست رفته در شکست استقلال موثر بود. آن پنالتی اگر گل می شد روحیه استقلال را تقویت می کرد و مس را ناامید می کرد اما با سوختن پنالتی اوضاع کاملا برعکس شد. حردانی پنالتی خیلی ضعیفی زد، نمی دانم اوایل بازی پنالتی زد یا برای بازی اول بود. به نظر من یکی از بازیکنان خارجی بیشتر با توپ گل می زند چون استرس کمتری روی شانه هایش می آید. جریان هوای ورزشگاه هم برای استقلال ضرر داشت. فشار باد به نفع مس ها بود و باعث شد بازی از زیبایی کمتری برخوردار شود. در مجموع استقلال روز خوبی نداشت و بازیکنان کمتر از حد انتظار عمل کردند. به عنوان مثال مهرداد محمدی از اوج خود دور است.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با استرس و اضطراب بازی کرد. بازی دیگر استقلال مقابل سپاهان را دیدیم. زنگ خطر استقلال به صدا در آمده و تیم ها تمام تلاش خود را می کنند تا این تیم را شکست دهند. تیمی که مدت ها در اوج بوده رقبا برای برد مقابلش هدفمند بازی می کنند و باید خیلی مراقب باشند چون با یکی دو شکست از نظر روحی سقوط می کند. سایر تیم های حاضر در کورس قهرمانی نیز شاهد شکست های مشابهی نسبت به تیم های بالای جدول هستند. استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و به راحتی از جام حذف شد که همیشه جدی گرفته می شد. نسبت پاس اشتباه استقلال مقابل مس رفسنجان خیلی زیاد بود و کادر فنی این تیم باید درس های لازم را از این شکست بیاموزند تا در بازی های بعدی شاهد شکست استقلال نباشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد/ کادر فنی درس های لازم را از شکست برابر مس گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد/ کادر فنی درس های لازم را از شکست برابر مس گرفت"، کلیک کنید.