برای امنیت شما در چهارشنبه آخرِ سال پاپَس نمی کشیم

با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، سخنگوی نیروی انتظامی از هموطنان به ویژه جوانان خواست از رفتارهای پرخطر در این شب پرهیز کنند و تاکید کرد: پلیس برای امنیت همه شما تا آخر شب می ایستد نه عقب نشینی. و به دنبال خوشبختی نیستید، این شما و ایرانیان عزیز و گرانقدرتان هستید. نباید به خاطر یک لحظه دلسوزی به خود سعی در خاموش کردن نور و تاریکی زندگی دیگری داشت.

به گزارش هنر مدرسه، سردار سعید منتظرالمهدی روز چهارشنبه در یادداشتی به مناسبت ایام پایانی سال نوشت: پلیس برای امنیت جان خود را به خطر می اندازد، حتی آنهایی که وضعیت خود را درک نمی کنند و این بخشی از ماموریت آنهاست، امنیتی که پیشنهاد پلیس به شهروندان، آغوش بی باک پدر و محبت بی دریغ مادر است. بیایید این ایمنی را به قیمت یک شب شاد با رفتار افراطی بدون منطق و استفاده از مواد محترقه و محترقه خطرناک خدشه دار نکنیم.

فراضه امنیت را برای شهروندان فراهم می کند تا با آرامش به زندگی روزمره و اتفاقات خود بپردازند و چهارشنبه آخر سال یکی از قدیمی ترین مناسبت های ماست و چه خوب است که این روز را با شادی با نوروز پیوند دهیم.

ناگفته نماند که هدف نهایی پلیس ایجاد و گسترش احساس امنیت و امنیت در سراسر جغرافیای کشور است. ما سعادت انسان را می خواهیم، اما باید از رفتارهای پرخطر دوری کنیم تا این شادی پایدار باشد. باید بدانیم که همه اخطارها زنگ ندارند، این فقط یک اخطار لفظی است، اما عدم توجه به آن صدمات جبران ناپذیری به بار می آورد. این اشتباه لحظه ای یک عمر هزینه دارد. این ترقه های ترسناک سود نیستند، بلکه سوخت هستند.

متاسفانه، خرید مواد محترقه و قابل احتراق ارزان است، اما شکار آنها گران است. به قیمت جان گرانبهای انسانی؛ نوجوانان و دانش آموزان عزیز، شما باهوش تر و آگاه تر از آنچه فکر می کنید و قوی تر از خود هستید. پس از تلاش عمدی سودجویان دور شوید و جان و روح و جان خود را نجات دهید.

پلیس برای امنیت همه شما تا آخر شب می ماند، کوتاه نمی آید و مراقب شادی شما و خانواده های عزیز و گرانقدر ایرانی است. نباید سعی کرد برای لحظه ای روشنایی نور و تاریکی زندگی دیگران را خاموش کرد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای امنیت شما در چهارشنبه آخرِ سال پاپَس نمی کشیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای امنیت شما در چهارشنبه آخرِ سال پاپَس نمی کشیم"، کلیک کنید.