افزایش جریمه های تخلفات رانندگی برای کسانی است که جان دیگران را به خطر می اندازند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: افزایش جریمه ها (تخلفات راهنمایی و رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرخطر افرادی است که می خواهند با رانندگی خطرناک جان دیگران را به خطر بیندازند، زیرا افزایش جریمه ها مشکل خاصی برای افرادی که از قوانین راهنمایی و رانندگی تبعیت می کنند، نیست. قانون.”

به گزارش هنر مدرسه، تیمور حسینی فراضا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در بازدید حجت الاسلام احمدرضا پورخکن رییس قوه قضاییه و نیروهای مسلح از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، اظهار کرد: پلیس راه در نقاط مختلف حضور دارد. راه های ماموریت ویژه و مهم ترین و حساس ترین ماموریت پلیس راه، برنامه ریزی نوروزی است، همچنین نوروز فرصت مناسبی برای به روز رسانی وضعیت پلیس راه برای بسیج سرمایه اجتماعی است.

وی همچنین گفت: شرایط عید نوروز به گونه ای است که مردم احساس خوبی داشته و به سفر و خدمات رسانی به خانواده بپردازند. امسال شرایط خاصی برای تقارن دو چشمه طبیعت و قرآن داریم و الگوی سفر سخت تر شده است زیرا در سال های گذشته شروع و پایان سفر مشخص بود اما امسال یک هفته به آن اضافه شده است. به ماموریت پلیس راه به دلیل تعطیلات عید سعید فطر و حتی بعد از عید فطر عجله ادامه خواهد داشت.

سردار حسینی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن بکارگیری تدابیر سال های گذشته، آنها را تقویت کرد و سعی در کاهش نیرو برای ارتقای بهره وری داشت.

رییس پلیس راهور با اشاره به بزرگترین خطر تصادفات گفت: سرعت نامنظم و خواب آلودگی از مهمترین عوامل تصادفات است. متاسفانه خستگی و خواب آلودگی یکی از مقوله هایی است که پلیس قادر به کنترل آن نیست و عامل مستقلی است.

وی گفت: افزایش جریمه ها (تخلفات راهنمایی و رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرخطر افرادی است که می خواهند با رانندگی خطرناک جان دیگران را به خطر بیندازند، زیرا افزایش جریمه ها مشکل خاصی برای پیروان قانون نیست. برخی تخلفات مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رانندگی در حالت مستی جریمه سنگینی در نظر گرفته می شود که ممکن است منجر به تخلف شود.

حسینی با برشمردن عوامل انسانی به عنوان عامل اصلی تصادفات گفت: در سال 1403 می خواهیم با استفاده از ابزار هوشمند و استفاده از زور از درگیری های چهره به چهره پلیس با مردم 30 درصد بکاهیم.بخش خصوصی و نظام. نظارت در این زمینه به 70 درصد می رسد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش جریمه های تخلفات رانندگی برای کسانی است که جان دیگران را به خطر می اندازند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش جریمه های تخلفات رانندگی برای کسانی است که جان دیگران را به خطر می اندازند"، کلیک کنید.