آماده باش پلیس تهران تا پایان انتخابات ادامه دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت اعلام کرد: ماموران پلیس راهور تا پایان اخذ رای، مدیریت ترافیک و امنیت شعب اخذ رای را تامین خواهند کرد.

سرهنگ علی همخانی وی پس از رای گیری در مسجد صاحب الزمان (عج) تهران در خیابان آزادی به هنر مدرسه گفت: پلیس مدت ها برنامه ریزی کرد تا انتخابات را به زیبایی و امنیت هر چه بیشتر برگزار کند و همکاران من از صبح امروز در حال کار بر روی سلسله مراتب هستند. فرماندهی در نقاط معین، شعبه های سیار رای دهی راه اندازی شده و تمهیدات امنیتی برای امنیت صندوق ها و رای دهندگان اندیشیده شده است، این وضعیت تا پایان روند رای گیری و شمارش آرا ادامه خواهد داشت و همکارانم به استقرار خود ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: در کنار این، گشت های پیاده و خودرویی پلیس نیز آمادگی کامل دارند و در خیابان ها و محله ها گشت زنی خواهند کرد.

حامخانی همچنین درباره سیستم خودرویی در اطراف شعبه اخذ رای گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز برای روان سازی ترافیک در اطراف محل اخذ رای مستقر شده و اقداماتی را برای مدیریت آن انجام داده اند. همچنین همانطور که قبلا اعلام شده بود تا پایان امشب از ورود کامیون ها و خودروهای سنگین به داخل جاده های تهران جلوگیری می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت در پایان گفت: با اقدامات انجام شده شاهد وضعیت ایمنی و امنیتی مناسبی در حوزه های اخذ رای و اطراف آن هستیم و پلیس تمام اقدامات را انجام خواهد داد. این روند را تا پایان رای گیری ادامه دهید.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش پلیس تهران تا پایان انتخابات ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش پلیس تهران تا پایان انتخابات ادامه دارد"، کلیک کنید.