همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد

دانشگاه مازندران;

اولین همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» با حضور سردار محمد تهرانی مقدم در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، همایش حماسه ششم بهمن آمل به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران برگزار شد و حشمت الله علینژاد رییس دانشگاه مازندران اولین سخنرانی را ایراد کرد. .

رییس دانشگاه مازندران جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در کشتار بیش از 25 هزار نفر در غزه را محکوم کرد و سپس به شهادت 5 تن از فرماندهان سرافراز سپاه در سوریه و تولیت حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد.

همایش ملی حماسه ششم بهمن عامل برگزار شد

بعدها حشمت الله علینژاد درباره «حماسه بهمن ششم» سخنانی گفت: خروجی خوب این ماجرا تثبیت نظام جمهوری اسلامی به ویژه در شمال ایران و ایجاد وفاق بین آحاد جامعه است. با کمک مردم این استان، فعالیت های خصمانه دشمنانی چون آمل و گناباد معکوس شد و ذکر امام راحل در احکام سیاسی و فرامین مقام معظم رهبری حکایت از اهمیت این بزرگوار دارد. رویداد

سردار محمد تهرانی پس از تصدی ریاست دانشگاه مازندران به تشریح حماسه ششم مقدم بهمن آمل و نقش انسان در خلق این حماسه پرداخت. در ادامه حسین رفیع و حجت الاسلام ولیاله عیسی زاده از اعضای دانشکده حقوق و علوم سیاسی مقالات خود را در مورد حماسه سال 60 هزارسنگر و شهر گنبد ارایه کردند.

سپس پیام تصویری آیت الله جوادی آملی در همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل پخش شد.

همایش ملی حماسه ششم بهمن عامل برگزار شد

این مراسم با تجلیل از همسر شهید حبیبلا طاهری از چهره های کلیدی سرکوب فتنه آمل بان و عملیات حماسه شیرکوه به پایان رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد"، کلیک کنید.