طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید خبر داد و گفت: موضوع اصلی ما با توجه به ماموریت هایی مانند صیانت از نیروی کار، نشاط و سلامت جامعه است. جامعه کارگری، بنابراین ورزش ها و رویدادها و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی فرهنگی یک نگرانی عمده است.

محمد چکشیان در گفت وگو با هنر مدرسه. وی با اشاره به اینکه نگرانی هایی در خصوص مسایل بهداشت روانی، آسیب های اجتماعی در کارخانه ها از جمله راه اندازی خانه های بهداشت کارگری و ایستگاه های بهگر وجود دارد، گفت: خانه های بهداشت در موسسات با 50 تا 500 پرسنل و پایگاه های بهگر در شرکت ها هستند. 20 تا 50 کارمند در این بخش، مراکزی راه اندازی می شود که در آن موضوعات آسیب های اجتماعی، سلامت روان، سلامت جسمی و آموزش های لازم با همکاری وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی وزارت رفاه و امور اجتماعی پیگیری می شود. ایمنی

وی بحث آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را از دیگر اتفاقات این مجموعه ها دانست و تاکید کرد: در دولت سیزدهم 10 هزار و 968 دوره آموزشی برگزار شد که نسبت به گذشته افزایش پنج برابری داشته است. دوره ها با هم انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی گفت: فضای کار به دلیل برخی مشکلات و معضلات از جمله سختی های کاری از سطح متوسط جامعه بالاتر است. دوری از خانواده و تا حدودی آسیب اجتماعی. و این تنها مختص ایران نیست، بنابراین با توجه به ماموریت هایی مانند حمایت از نیروی کار، نشاط و سلامت جامعه کارگری مشکل اصلی ماست، بنابراین در کنار رویدادهای ورزشی و فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی نیز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود. دغدغه اصلی و سند کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کارگری و تولیدی این است و به مرور زمان نیز طراحی کرده ایم که کار بر این اساس پیش می رود.

چکیان درباره غربالگری اعتیاد در بین جامعه کارگری نیز گفت: چند سالی است که نظرسنجی خوبی در این زمینه انجام نشده است و اکنون یکی از برنامه ها این است که نظرسنجی جدیدی انجام شود که امیدواریم اطلاعات وزارتخانه در این زمینه به روز شود. . مشکلات آسیب و علل آن.

چه نوع محیطی بیشتر مستعد اعتیاد در طبقه کارگر است؟ وی در پاسخ به سوالاتی از این دست توضیح داد: در حوزه های خاصی که کار سخت، سنگین و دور از خانواده است. حضور خانواده باعث کاهش خسارت می شود. طبیعتاً باید آسیب های اجتماعی کار کاهش یابد، اما در بخش هایی که کار تخصصی است، این آمار افزایش می یابد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده"، کلیک کنید.