دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس

جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش هنر مدرسه، جامعه ورزش از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات شورای اسلامی دعوت کرد.

مرتضی فلا مدیرکل دفتر حقوقی وزیر ورزش:

درخواست من از مردم عزیز ایران، حضور گسترده و حضور فعال در انتخابات است تا فرد مورد نظرشان به مجلس راه یابد. هر چه آن شخص قوی تر باشد، ایران ما قوی تر خواهد شد.

حضور ورزشکاران در انتخابات امری ضروری و اجباری است و امیدوارم ورزشکاران ما همانطور که با حضور در میادین المپیک و جهانی بدرخشند در این عرصه نیز بدرخشند و حضوری پر از عشق و مجموعه داشته باشیم. برگی نو برای نسل های آینده

جیبه الله، پوراشیو، کاپیتان تیم ملی کاراته:

انتخابات شورای ملی در ماه مارس است و من انتظار دارم که مردم حضور پررنگی داشته باشند. بسیاری از کشورهای جهان منتظر این انتخابات هستند و منتظر حضور مردم هستند.

امیدوارم مردم کسی را انتخاب کنند که به فکر کشور و مردم باشد. مردان دلسوز باید در مجلس تصمیم بگیرند و امیدوارم کسانی که شایسته هستند و می توانند برای پیشرفت و آرامش مردم کار درست را انجام دهند انتخاب شوند و ما این انتخاب را انجام دهیم و باید بدانیم چه کسانی را انتخاب می کنیم. از احساسات و قومی و گذشته نگر. .

باید عاقلانه تصمیم بگیریم و فردی را انتخاب کنیم که به فکر مردم و کشور باشد و جز پیشرفت کشور و آرامش و آسایش مردم به چیزی فکر نکند.

سپیده بابایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران:

از مردم و ورزشکاران می خواهم در انتخابات همراه ما باشند و امیدوارم بتوانیم تصمیم گیرندگان خوبی برای کشورمان باشیم.

سوادکوهی، ورزشکار و نیرومند:

اولین مسیله در انتخابات این است که همه در آزمون عمومی ملت ایران شرکت می کنند و این نشان می دهد که همه مردم به سرنوشت کشورشان علاقه دارند و هر برگه رای امروز در صندوق در واقع یک رای است. جمهوری اسلامی و قانون اساسی و تعیین سرنوشت کشور با آرای ما برای کشور بسیار ارزشمند و مهم است، حتی دشمنان هم بدانند که مردم از آرمان های انقلاب و انقلاب کوتاه نمی آیند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس"، کلیک کنید.