حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می کند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، علی بحرانی شنبه شب در جمع مردم روستای چاهگاه از توابع بخش شنبه و طسوج ضمن تبریک چهل پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی گواه خدمات ارزنده در سراسر کشور است.

فرمتندتر دشتی افزود: خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

بحرانی ادامه داد: امروز مدیران جامعه اسلامی در بین مردم هستند و از نزدیک با مردم گفتگو می کنند که همه اینها از برکت نظام است.

وی بیان کرد: برای این انقلاب هزاران نفر خون خودشان پای این انقلاب ریخته شده است.

بحرانی با بیان اینکه این انقلاب بعد از 45 سال همچنان روی پای خود ایستاده است، گفت: وحدت بین مردم و مسیولین و ولایت و رهبری جامعه باعث شده این انقلاب همچنان پر قدرت باشد.

وی گفت: علی رغم همه مشکلات مردم همچنان پای نظام و انقلاب هستند.

بحرانی خاطر نشان کرد: به برکت نظام امروز در گوشه گوشه این شهرستان شاهد خدمات ارزشمندی در جهت رفع مشکلات مردم هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد بین مردم و مسیولین فاصله ایجاد کند که می طلبد بیش از گذشته هوشیار باشیم.

بحرانی ادامه داد: حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس و ناامید می کند.

وی خاطر نشان کرد: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در پیش رو داریم که با این انتخابات آینده خودمان، فرزندانمان و مملکت را می سازیم.

بحرانی افزود: قوانین مجلس در سرنوشت ما تاثیر گذار است افرادی که انتخاب می کنیم و به مجلس می روند باید کسانی باشند که همواره پشت سر رهبر باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می کند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می کند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.