تلاش می کنیم زمینه های ارتکاب جرم در استان کرمانشاه کاهش یابد

هنر مدرسه/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم زمینه های ارتکاب جرم در استان کاهش یابد.

 محمدطیب صحرایی در حاشیه بازدید سرزده از زندان مرکزی کرمانشاه عنوان کرد: زندان یکی از موقعیت های تلخ جوامع امروزی است و کرمانشاه هم از این قاعده مستثنی نیست و افرادی به دلایل مختلف عمدی و یا ناخواسته دچار جرایم و مشکلاتی می شوند که باید برای گذران محکومیت، مدتی را در این مجموعه سپری کنند.

وی گفت: حضور افراد در زندان، دشواری ها و سختی هایی را برای جامعه، خانواده و خود فرد ایجاد می کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این دومین باری است که از زندان کرمانشاه به شکل سرزده بازدید می کنیم و از نزدیک وضعیت بهداشتی، آموزشی، رفاهی، اقامتی، پزشکی و خدماتی این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد، ادامه داد: مجموعه دست اندرکاران زندان، تلاش می کنند برای هم استانی ها و هم وطنان ما به لحاظ جسمی و روحی شرایط بسیار بهتری را فراهم کنند و آن ها پس از گذراندن دوره های آموزشی و مهارتی، با تفکر و تعقل بیشتر دوباره به دامان خانواده و اجتماع برگردند.

صحرایی ادامه داد: ما هم تلاش می کنیم با همراهی مجموعه های مختلف و ارایه مجموعه برنامه های آموزشی و پیشگیرانه و برچیدن زمینه های ارتکاب جرایم، فضایی فراهم شود که هم استانی های عزیز گرفتار جایی مانند زندان نشوند.

وی گفت: ما مسیولین وظیفه داریم برای ایجاد یک شرایط بهتر در جامعه تلاش کنیم، ولی نقش خانواده بسیار مهمتر است و یک خانواده سالم و با محبت می تواند مصونیت زیادی را برای اعضای خود ایجاد کند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش می کنیم زمینه های ارتکاب جرم در استان کرمانشاه کاهش یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش می کنیم زمینه های ارتکاب جرم در استان کرمانشاه کاهش یابد"، کلیک کنید.