تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران

هنر مدرسه:

بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و تحلیل الگوی همدید، هوای استان تهران طی سه روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و افزایش نسبی آلودگی، غبار موضعی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. برخی مناطق شهری

امروز (اول اسفند) در برخی نقاط استان به ویژه شمال استان و ارتفاعات و اواخر روز چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه (2 تا 3 اسفند) در استان تهران به ویژه غرب رگبار باران و برف و رعدوبرق پیش بینی می شود. نیم.

افزایش وزش باد و بهبود کیفیت هوا از بعدازظهر روز جمعه (13 اسفند) پیش بینی می شود.

از بعدازظهر شنبه (14 اسفند) بارش باران و برف گاهی وزش باد همراه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان محتمل است.

از امروز تا جمعه افزایش نسبی دما و کاهش دما در استان پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: فردا (11 اسفند) آسمان تهران صاف، تا ساعاتی دیگر مه محلی وجود دارد. از ظهر افزایش ابر، کمینه دما 5 و بیشینه 12 درجه سانتیگراد خواهد بود. و در روز پنجشنبه (12 اسفند) تا چند ساعت ابری، بارانی و وزش باد به تدریج تا 6 و بارش باران پیش بینی می شود. حداکثر دما 12 درجه سانتیگراد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران"، کلیک کنید.