بیش از 2500 نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار هنر مدرسه با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: تبیین مصادیق حضور پرشور مردم در انتخابات باید به عنوان مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی و یک معروف و اولویت مهم در دستور کار همه مسوولان قرار گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه بیش از 2500 نفر عوامل اجرایی انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از 500 نفر هیات نظارت شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کاربران رایانه هستند.

وی بیان کرد: 119 شعبه اخذ رای انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد 14 مورد شهری و 105 مورد روستایی است.

نقدی با اشاره به اینکه 68 شعبه در بخش مرکزی و 51 شعبه در بخش احمدسرگوراب تعیین شده است، تصریح کرد: 10 شعبه در شهر شفت و 4 شعبه در شهر احمدسرگوراب تعیین شده است.

با بیان اینکه از مجموع شعبه های تعیین شده، 118 مورد ثابت و یک شعبه هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال خواهند بود، گفت: تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری می شود.

نقدی از تشکیل کارگاه آموزشی و زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد و گفت: عوامل اجرایی نقش اصلی در امنیت و سلامت انتخابات ایفا می کنند و وظیفه خطیری بر عهده دارند که با کسب آموزش و مهارت ها می توانند به اهداف مورد نظر رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن انتخابات و نا امیدی مردم تبلیغ می کنند، ادامه داد: باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اقدامات جهادی انجام داد و همه ارگان ها با همکاری مردم دشمن را مایوس کنند.

نقدی تصریح کرد: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

گفتنی است، شهرستان شفت با بیش از 54 هزار نفر جمعیت در حوزه انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان شفت را تشکیل می دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 2500 نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 2500 نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.