افزایش 58 درصدی بودجه مناطق تهران در سال آینده/بودجه 1000 میلیارد تومانی برای پلیس راهور

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد: در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران بر این باوریم که عمده کارها در مناطق انجام خواهد شد. بنابراین بودجه مناطق 58 درصد افزایش یافت.

به گزارش هنر مدرسه، محمد آخوندی صبح امروز در نشست خبری خود به تشریح وضعیت بودجه سال آینده شهرداری تهران پرداخت و گفت: در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران به حمل و نقل و ترافیک توجه ویژه ای شد. ساخت و تعمیر مترو، خرید و نوسازی اتوبوس، خرید تاکسی های جدید و نوسازی این ناوگان و برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در تملک برای احداث بزرگراه های بزرگ با مشکل مواجه است، گفت: بودجه مشخصی برای تملک این پروژه ها از جمله بزرگراه یادگار امام، شوستری و باروجردی در نظر گرفته شده است. بودجه سال آینده به حمل و نقل اختصاص دارد.

یکی از اعضای شورای شهر تهران یکی دیگر از ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری تهران را کاهش سهم بودجه هزینه ای به 36 درصد دانست و گفت: 64 درصد از بودجه سال آینده تملک دارایی و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی است که به میزان یک چیز خوب.

آخوندی با بیان اینکه بحث درآمد پایدار و ناپایدار در حوزه درآمدی همواره وجود داشته و دارد گفت: سیاست درآمد پایدار حاصل افزایش قیمت است که نسبت به لایحه پیشنهادی شهرداری 10 درصد افزایش داشته است. و بر این اساس 64 درصد بودجه محقق می شود و یک منبع سرمایه ای و مالی است و با توجه به اینکه باید بودجه ما به 135 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا می کرد، بودجه حوزه شهرداری کم نشد. زیرا معتقدیم کارهای میدانی عمده در مناطق انجام می شود. بنابراین بودجه مناطق نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی ارتباط مستقیم با مردم تهران و کنترل ترافیک دارد و با مصوبه شورای شهر هزار میلیارد تومان برای ادارات مختلف پلیس راهنمایی و رانندگی برای ارتقای کیفیت خدمات در نظر گرفته ایم. مردم

یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه درآمدهای شهر از سقف 74 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است، گفت: این درآمدها باید تا 25 اردیبهشت ماه در دفاتر ثبت شود.

آخوندی در خصوص حاشیه بودجه شهرداری تاکید می کند که مشکلات شهر نباید به مسایل سیاسی گره بخورد، تصریح می کند: کسانی که علیه شهرداری اظهارنظر کرده اند، این دوستانی که در سال های گذشته در شهرداری حضور داشته اند باید حتما دانستن منظور از بودجه شهرداری چیست. تمامی زیرمجموعه ها دفتر شهردار هستند و مرکز ارتباطات زیرمجموعه شهرداری، حراست، مرکز حقوقی، اداره کل امور ایثارگران، سازمان مدیریت بحران، سازمان پایگاه ها و … زیرمجموعه های شهرداری هستند. ضمن اینکه بودجه شهرداری به معنای سیستم میز صندلی نیست، همیشه اینطور بوده است. بعضی از دوستان دروغ می گویند.

10 درصد به درآمد پایدار شهرداری اضافه شد

300 میلیارد تومان برای ساخت قبرستان اختصاص یافت

در بودجه سال آینده نسبت به سال جاری 10 درصد به درآمد پایدار اضافه شده و قابل تحقق است. در خصوص ساخت قبرستان 300 میلیارد تومان به سازمان بهشت زهرا(س) اختصاص یافته است که باید به تصویب شورا برسد.

500 میلیارد تومان برای بهبود ناوگان تاکسیرانی و 1000 میلیارد تومان برای خرید وانت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه 500 میلیارد تومان برای بهبود ناوگان به تاکسیرانی اختصاص داده ایم، گفت: هزار میلیارد تومان برای خرید وانت اختصاص داده شده است، بنابراین هزار میلیارد تومان از بودجه اتوبوس به تاکسی ها برای بحث فنی و اعتباری اختصاص یافته است و در مورد مترو نیز 3110 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و بهسازی تجهیزات مترو در نظر گرفته شده است.

آخوندی ادامه داد: حدود 11200 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و 2900 میلیارد تومان برای خط 6 مترو، 1500 میلیارد تومان برای خط 7 مترو و 2000 میلیارد تومان برای خط 10 مترو در نظر گرفته شده است. همچنین برای تکمیل خط یک تا چهار مترو 1800 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

180 میلیارد تومان برای خرید خودرو معلولان اختصاص یافت

وی با اشاره به اینکه 180 میلیارد تومان برای خرید خودرو برای معلولان در نظر گرفته شده است، در ادامه فروش املاک شهرداری تهران تاکید کرد: شورای شهر نسبت به فروش اموال شهرداری حساس است؛ در این راستا 180 میلیارد تومان برای خرید خودروهای معلولان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال تمامی املاکی که شهرداری با تصویب شورا و ارزش اضافی واگذار کرده و برای تسویه بدهی های بانکی استفاده شده است مانند تسویه حساب با بانک شهر و تجارت و حدود 16 هزار میلیارد تومان در فروش دیده شد. از اموال غیر منقول، وام و اوراق قرضه و همچنین 14 تلاش

بودجه 5900 میلیارد تومانی برای آسفالت سال آینده

آخوندی ادامه می دهد: برای سال آینده 5 هزار و 900 میلیارد تومان در خصوص آسفالت و 2 هزار و 580 میلیارد تومان نیز برای ساخت تقاطع های غیر همسطح در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

اختصاص بیش از 50 تلاش به ورزش و زیرساخت های ورزشی در پایتخت

یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره وضعیت بودجه مناطق شهرداری تهران با تاکید بر افزایش 58 درصدی بودجه مناطق نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با بودجه ای بالغ بر 1600 میلیارد تومان با بیش از بیش از سال گذشته 3 درصد به حوزه ورزش و زیرساخت های ورزشی در سال آینده اختصاص می یابد و گفت: این رقم از وزارت ورزش بیشتر می شود.

تخصیص تلاش برای زیرساخت های برق رسانی در تهران

وی ادامه داد: همچنین ردیف اعتباری برای زیرساخت های برق رسانی در نظر گرفته شده است. حتی 1795 میلیارد تومان به عنوان حمایت فنی، اعتباری، بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده که بخشی از آن به برقی سازی حمل و نقل اختصاص می یابد.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: 700 میلیارد تومان برای ساماندهی خدمات و مشارکت های اجتماعی برای ساماندهی و توانمندسازی آسیب دیدگان، معتادان متجاهر و غیره در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. اطلاع رسانی می شود در این مورد برای 22 منطقه بودجه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: 98 میلیارد تومان در بودجه برای توانمندسازی زنان در نظر گرفته شده است. همچنین 335 میلیارد تومان برای مراکز ویژه دخترانه و خانواده در 22 منطقه اختصاص یافته است.

1000 میلیارد تومان تخصیص برای تملک و اصلاح بافت های ریز

آخوندی در خصوص بودجه محلات کم برخوردار پایتخت نیز گفت: تمام بودجه های معطوف به این محلات حتی به عنوان تکلیف ویژه در بودجه منطقه ای لحاظ شده است. کسب و بهبود بافت دانه ریز.

وی ادامه داد: یک هزار و 567 میلیارد تومان برای ساخت و نوسازی ایستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی، 700 میلیارد تومان برای احیا، تملک و ایجاد باغ های جدید در تهران، 100 میلیارد تومان برای توسعه جنگل کاری کمربند سبز و 400 میلیارد تومان برای هوشمندسازی اعتبار شده است. شبکه آبرسانی فضای سبز شهر تهران. همچنین 505 میلیارد تومان برای انتقال پساب از پالایشگاه ها، 100 میلیارد تومان برای سازمان های رودخانه ای به ویژه فرحزاد و 369 میلیارد تومان برای احداث پارک های جدید در شهر تهران در نظر گرفته شده است.

آخوندی در پایان گفت: 3300 میلیارد تومان برای رفت و روب و پاکسازی جاده ها در سازمان مدیریت پسماند و 205 میلیارد تومان برای پایانه شرق و همچنین 540 میلیارد تومان برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شده است. شهر تهران. 400 میلیارد تومان برای ساخت و توسعه زیرساخت های گردشگری تهران اختصاص یافته است.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 58 درصدی بودجه مناطق تهران در سال آینده/بودجه 1000 میلیارد تومانی برای پلیس راهور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 58 درصدی بودجه مناطق تهران در سال آینده/بودجه 1000 میلیارد تومانی برای پلیس راهور"، کلیک کنید.